ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان امری است که پیش از طراحی سایت های متعلق به آموزشگاه های زبان، می بایست مد نظر صاحبان آموزشگاه ها و طراحان سایت های متعلق به آموزشگاه های زبان قرار گیرد تا بتوانند در امر خدمات رسانی به زبان آموزان مؤسسه آموزش زبان خود، موفق تر ظاهر شده و عملکرد بهتری ارائه نمایند. ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان، شامل موارد متعددی می شود که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

برخی ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • ارائه دیکشنری آنلاین در سایت آموزشگاه : از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان، ارائه دیکشنری آنلاین در سایت آموزشگاه زبان می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از لوازم الکترونیکی در میان مردم، استفاده از دیکشنری های آنلاین در میان زبان آموزان، امری اجتناب ناپذیر بوده که شاهد رشد روزافزون آن می باشیم. بنابراین ارائه دیکشنری آنلاین در سایت آموزشگاه زبان، می تواند در جذب مشتریان و زبان آموزان به سایت مؤسسه آموزش زبان بسیار مؤثر واقع گردد.
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای زبان آموزان : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان که طراحان سایت های متعلق به آموزشگاه زبان و صاحبان آموزشگاه های زبان می بایست حتما در طراحی سایت آموزشگاه زبان لحاظ نمایند، امکان ایجاد حساب کاربری برای زبان آموزان می باشد. این امر به زبان آموزان کمک می نماید که برای انجام امور ثبت نام، بررسی دوره های آموزشی، ارزیابی و براورد هزینه دوره ها، مشاهده برنامه کلاسی و سایر موارد، مجبور نباشند که الزاما مراجعه حضوری به آموزشگاه زبان داشته باشند و بتوانند از راه دور، چنین مواردی را پیگیری نمایند.

دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان

  • معرفی و فروش منابع کمک آموزشی : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان این است که در این سایت ها، منابع کمک آموزشی زبان، معرفی شده و همچنین امکان سفارش دادن و خرید این منابع نیز از طریق سایت آموزشگاه برای زبان آموزان و کاربران اینترنت فراهم گردد. این منابع کمک آموزشی می تواند شامل انواع CD ها و کتاب های آموزش زبان، کتاب های داستان در سطوح مبتدی تا پیشرفته، کتاب های اصطلاحات و همچنین ضرب المثل های زبان های دیگر، دیکشنری ها و سایر منابع مورد استفاده برای آموزش زبان باشد.
  • برگزاری آزمون های زبان : از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه زبان، برگزاری آزمون های زبان می باشد. این آزمون ها شامل آزمون های متداولی است که عموما زبان آموزان به جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری و یا به جهت مهاجرت به کشورهای دیگر، در آنها شرکت می نمایند تا با قبولی در آزمون و اخذ مدرک، به هدف خود نائل گردند. همچنین آموزشگاه های زبان می توانند در آموزشگاه خود به ارائه و برگزاری دوره های آموزشی به منظور آماده سازی زبان آموزان برای شرکت در این آزمون ها بپردازند. برگزاری این دوره ها نیز می بایست در سایت آموزشگاه، اطلاع رسانی گردد.

متن قبل: اشتباهات رایج در طراحی سایت آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: