نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی، مانند طراحی سایت شیرینی پزی، از حساسیت های ویژه ای برخوردار می باشد و به همان اندازه نیز در گسترش بازار و موفقیت کسب و کار صاحبان شیرینی پزی ها و قنادی ها نقش ایفا می نماید. در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز مانند طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست نکات ویژه ای مد نظر طراحان و صاحبان سایت های شیرینی پزی قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از این موارد و نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی

  • منوهای متنوع : همان طور که صاحبان شیرینی پزی ها و طراحان سایت های شیرینی پزی در طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست منوهای متنوع و گوناگونی در نظر بگیرند تا بتوانند خدماتی متنوع به مشتریان خود ارائه نمایند، در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز می بایست منوهای گوناگونی در نظر گرفته شود تا مانند طراحی سایت شیرینی پزی، طراحی اپلیکیشن مربوطه نیز کارایی لازم را پیدا نماید. این خدمات می تواند شامل معرفی محصولات، پذیرش سفارش از مشتریان، مشاوره در خصوص محصولات موجود، قرارداد برای جشن ها و مراسم مختلف و سایر خدمات باشد.
  • کم حجم بودن : اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی که از طریق طراحی سایت شیرینی پزی ارائه می گردد، می بایست به گونه ای طراحی شود که کم حجم بوده و کاربران برای دانلود و نصب آن با مشکل مواجه نگشته و زمان زیادی صرف دانلود اپلیکیشن طراحی شده نکنند. کم حجم بودن اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی، همچنین منجر به این امر می گردد که هزینه ای که کاربران برای حجم اینترنت صرف می نمایند، کمتر شده و کاربران بتوانند در بحث هزینه اینترنت صرفه جویی نمایند.

دیگر موارد ضروری در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی

  • ارائه لینک دانلود از طریق فروشگاه های نرم افزاری : لینک دانلود اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی پس از طراحی، می بایست از طریق طراحی سایت شیرینی پزی و همچنین از طریق فروشگاه های نرم افزاری مانند بازار، اپ استور، مایکت و سایر فروشگاه های نرم افزاری، در اختیار مخاطبین و استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند قرار گیرد. این فروشگاه های نرم افزاری بسیار پر مخاطب بوده و ارائه لینک دانلود اپلیکیشن طراحی شده از طریق این فروشگاه های نرم افزاری، منجر به بازدید و استفاده هر چه بیشتر صاحبان گوشی های هوشمند، از اپلیکیشن طراحی شده می گردد.
  • فهرست بندی اپلیکیشن مربوطه : در طراحی سایت شیرینی پزی، طراحان می بایست به ارائه فهرستی برای مطالب و خدمات ارائه شده در سایت شیرینی پزی بپردازند تا کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت شیرینی پزی، سردرگم نشده و در استفاده از سایت، با مشکل مواجه نگردند. در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز مانند طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست طراحان اپلیکیشن مربوطه، از فهرست بندی خدمات و محصولات استفاده نمایند تا این امر موجب تسهیل در استفاده کاربران از خدمات اپلیکیشن مربوطه گردد.
  • ارائه فوت و فن هایی در زمینه شیرینی پزی : در طراحی اپلیکیشن موبایل شیرینی پزی نیز مانند طراحی سایت شیرینی پزی، می بایست صاحبان شیرینی پزی ها و طراحان اپلیکیشن های شیرینی پزی، نکات و فوت و فن هایی در خصوص شیرینی پزی، به ویژه شیرینی پزی در خانه به مخاطبین ارائه نمایند تا از این طریق بتوانند بر تعداد طرفداران و استفاده کنندگان از اپلیکیشن طراحی شده بیفزایند.

 

متن قبل: طراحی سایت شیرینی پزی و قنادی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: