طراحی لوگوی سایت صرافی
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی لوگوی سایت صرافی از نکات بسیار مهمی می باشد که مانند طراحی سایت صرافی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. لوگوی طراحی شده برای هر کسب و کار، به مثابه هویت و شناسنامه آن کسب و کار بوده و به نوعی نماینده آن کسب و کار در بین مخاطبین می باشد. طرحی سایت صرافی و طراحی لوگوی سایت صرافی هر دو از ابزارهای مؤثر به منظور معرفی و شناساندن صرافی مورد نظر به مخاطبین و مشتریان صرافی ها می باشند. در طراحی لوگوی سایت صرافی نیز مانند طراحی سایت صرافی می بایست نکات متعددی مورد توجه صاحبان صرافی ها و طراحان قرار گیرد که در ادامه به بیان برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص طراحی لوگوی سایت صرافی

  • طراحی خلاقانه : طراحان در طراحی لوگوی سایت صرافی نیز مانند طراحی سایت صرافی می بایست خلاقیت به خرج داده و سعی نمایند لوگوی طراحی شده در نوع خود منحصر به فرد باشد تا بتواند نظر و توجه مخاطبین را به میزان زیادی به خود جلب نماید. همچنین طراحان لوگوی سایت صرافی می توانند به سایت سایر صرافی ها مراجعه نموده و با بررسی لوگوی متعلق به آن صرافی ها، خلاقیت و ابتکار عمل خود را نیز چاشنی کار طراحی نموده و لوگویی منحصر به فرد طراحی نمایند.
  • ارتباط معنایی با مفهوم ارز و سکه : طراحی لوگوی سایت صرافی می بایست به گونه ای انجام شود که دربرگیرنده مفهوم ارز، سکه و یا مبادلات مالی بوده و کاربران اینترنت و مخاطبین و مشتریان صرافی ها به محض مشاهده لوگوی طراحی شده از طریق طراحی سایت صرافی ، بتوانند به ارتباط معنایی موجود پی برده و گیج و سردرگم نشوند. به عنوان مثال طراحان می توانند در طراحی لوگو از دو دست که در حال معاوضه دو ارز رایج در دنیا مانند دلار و یورو می باشند، و یا طرح هایی از این قبیل استفاده نمایند.

دیگر موارد در خصوص طراحی لوگوی سایت صرافی

  • نمایش نام صرافی : همان طور که در طراحی سایت صرافی و همچنین در آدرس اینترنتی آن می بایست نام صرافی به وضوح بیان شود، در طراحی لوگوی سایت صرافی نیز می بایست طراحان با به کارگیری هوش و ذکاوت، تمام و یا بخشی از نام صرافی را با ظرافت خاصی در لوگوی متعلق به صرافی گنجانده و سپس لوگوی طراحی شده را از طریق طراحی سایت صرافی در معرض دید کاربران اینترنت و مشتریان صرافی قرار دهند.
  • انتشار لوگوی صرافی از مجاری مختلف : لوگوی صرافی پس از طراحی شدن، دیگر به منزله اثر انگشت و امضای صرافی بوده و می بایست از طرق و مجاری مختلفی در معرض دید مخاطبین قرار گیرد. یکی از مهم ترین مجاری که به منظور انتشار لوگوی طراحی شده می تواند مورد استفاده قرار گیرد، بهره گیری از طراحی سایت صرافی به نحوی است که در تمامی عکس ها و مطالب به کار رفته در سایت صرافی، از لوگوی مزبور استفاده شده و در گوشه مطالب و عکس ها قرار گیرد.

در این مقاله به بررسی طراحی لوگوی سایت صرافی پرداخته و بیان نمودیم که همانند حساسیت هایی که در هنگام طراحی سایت صرافی از سوی طراحان سایت و همچنین صاحبان صرافی ها مبذول گردد، در هنگام طراحی لوگو برای صرافی ها نیز می بایست نکات ویژه ای مد نظر طراحان قرار بگیرد تا بتوانند لوگویی منحصر به فرد طراحی نمایند.

متن قبل: قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: