قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی می بایست از طریق نحوه طراحی سایت صرافی پیاده سازی شده و در معرض دید کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های صرافی ها و همچنین مشتریان صرافی های مربوطه قرار گیرد. همان طور که هر یک از مشاغل و کسب و کارها خدمات خاصی به مشتریان ارائه نموده و نکات مختلفی در در فرایند طراحی سایت آنها می بایست مد نظر طراحان و صاحبان این کسب و کارها قرار گیرد، سایت های متعلق به صرافی ها نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند.قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی که می بایست توسط صاحبان صرافی ها و طراحان سایت صرافی مورد نظر قرار گیرند، شامل موارد متعددی می باشند که در ادامه به بیان برخی از این موارد می پردازیم.

برخی قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی

  • معرفی خدمات صرافی به طور کامل : یکی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی معرفی خدمات قابل ارائه از سوی صرافی به مشتریان و شرح مختصری درباره هر یک از این خدمات، از طریق طراحی سایت صرافی می باشد.
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای مشتریان : از اولین و اساسی ترین قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی که می بایست توسط طراحان سایت مورد توجه قرار گیرد، در نظر گرفتن امکان ایجاد حساب کاربری برای مشتریان صرافی در طراحی سایت صرافی می باشد. زیرا صرافی ها بدون در اختیار داشتن اطلاعات اولیه مشتریان، نخواهند توانست تبادل ارز و یا سکه با آنها داشته باشند.
  • امکان خرید و فروش ارز و سکه به صورت مجازی : پس از اینکه مشتریان در سایت صرافی ثبت نام نمودند، در مرحله بعد می خواهند به خرید و فروش ارز و سکه طلا به صورت مجازی بپردازند. بنابراین از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی در نظر گرفتن امکان تبادل آنلاین انواع ارز و سکه طلا در طراحی سایت صرافی می باشد. این امر موجب سهولت در کار تبادل ارز برای مشتریان شده و آنها را از مراجعه حضوری به صرافی ها بی نیاز می نماید.

دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی

  • نمایش نوسانات قیمت ارز و سکه به صورت نمودار : از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی ارائه اطلاعات مربوط به نوسانات قیمت ارز و سکه و همچنین نمایش این نوسانات به صورت نمودار در طراحی سایت صرافی می باشد. نمایش نموداری به لحاظ بصری بهتر می تواند مشتریان را نسبت به تغییرات آگاه نموده و آنها را در جهت انتخاب زمان مناسب برای تبادل ارز و سکه راهنمایی نماید.
  • امکان تبدیل نرخ ارزهای رایج : در نظر گرفتن سیستم تبدیل نرخ ارزهای مختلف جهان به یکدیگر در طراحی سایت صرافی، از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی می باشد که می بایست حتما در طراحی سایت صرافی در نظر گرفته شده و پیاده سازی گردد.
  • ارائه اخبار و مطالب ارز و سکه : ارائه اخبار مربوط به بازار ارز و سکه و همچنین تحلیل این بازار در سایت صرافی، از دیگر قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت صرافی می باشد که می بایست مورد توجه طراحان قرار گیرد. در ارائه این مطالب، می بایست از لینک های معتبر استفاده نموده و به منابع موثق اقتصادی استناد نمود.

متن قبل: طراحی سایت صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: