بررسی طراحی سایت رستوران
نوشته شده توسط : hiwebex

در بررسی طراحی سایت رستوران ، می بایست به نکات ویژه ای توجه نمود و در حقیقت می بایست طراحی سایت رستوران را در ابعاد مختلفی مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار داد. طراحان سایت های متعلق به رستوران ها به منظور بررسی سایت رستوران، می بایست پارامترهای مختلفی را مورد ارزیابی قرار داده و عوامل متعددی را در نظر بگیرند تا بتوانند در طراحی سایت رستوران هر چه موفق تر عمل نموده و سایتی با کارایی هر چه بیشتر طراحی نمایند. در ادامه به بیان برخی موارد که رعایت آنها از سوی طراحان سایت های متعلق به رستوران ها در طراحی سایت رستوران، منجر به جهت گیری مثبت و هدفمند بررسی سایت رستوران می گردد، اشاره می نماییم.

چگونگی بررسی طراحی سایت رستوران

  • توجه به تم مورد استفاده در طراحی سایت رستوران : تمی که از سوی طراحان سایت های رستوران ها در طراحی سایت رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد، می بایست با صنف غذا پزی و رستوران تناسب داشته و این ذهنیت را نیز به بازدیدکنندگان از سایت رستوران متبادر نماید. مسلما تمی که در سایت یک رستوران به کار برده می شود، با تمی که در سایت یک کلینیک پزشکی به کار برده می شود می بایست متفاوت بوده و این نکته باید مورد توجه طراحان نیز قرار گیرد.
  • توجه به جلوه های گرافیکی ویژه : از دیگر مواردی که در بررسی طراحی سایت رستوران می بایست مورد توجه قرار گیرد، توجه به جلوه های گرافیکی و بصری به کار رفته در طراحی سایت رستوران می باشد. از جمله این موارد می توان به نمایش عکس های مربوط به رستوران مورد نظر به صورت اسلاید شوهای زیبا و باکیفیت اشاره نمود.
  • توجه به چگونگی طراحی منوی رستوران : منوی رستوران می بایست به گونه ای طراحی شود که در طراحی سایت رستوران ، منو با بالاترین شفافیت و همچنین بهترین گرافیک قابلیت ارائه به بازدیدکنندگان از سایت و کاربران اینترنت را داشته باشد. منوی رستوران در حقیقت پشتوانه و هویت رستوران می باشد و بنابراین می بایت به بهترین نحو ممکن در سایت رستوران به نمایش گذاشته شود.

دیگر نکات مهم در بررسی طراحی سایت رستوران

  • بررسی طراحی سایت رستوران از طریق منوی نظر سنجی مشتریان : در رستوران ها همواره مشتریان و توجه به سلیقه و ذائقه آنها می بایست در اولویت قرار گرفته و رستوران داران همواره باید تغییرات مورد نظر خود را در راستای نظر و سلیقه مشتریان در رستوران و سایت خود اعمال نمایند. در طراحی سایت رستوران ، منوی نظرسنجی از مشتریان جزء موارد کلیدی بوده و طراحان سایت های رستوران ها نمی بایست از در نظر گرفتن این منو در طراحی سایت رستوران غفلت بورزند. زیرا در یافت بازخورد از مشتریان، در اصلاح و بهبود عملکرد رستوران و سایت مربوط به آن، نقش بسزایی ایفا می نماید.
  • بررسی طراحی سایت رستوران به لحاظ سرعت لود شدن : از دیگر مواردی که در بررسی طراحی سایت رستوران می بایست بسیار مهم بوده و الزاما می بایست مورد توجه قرار گیرد، طراحی سایت رستوران به نحوی است که قابلیت لود شدن با سرعت زیاد و یا قابل قبولی داشته و بازدیدکنندگان هنگام بازدید از سایت رستوران، معطل نشده و به راحتی بتوانند از همه منوهای سایت در کمترین زمان ممکن بازدید نمایند. این امر منجر به رضایت بیشتر مشتریان و کاربران اینترنت شده و همچنین آنها را در صرفه جویی از زمان یاری می نماید.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: