اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران سبب می شود که رستوران داران و طراحان سایت های رستوران، به بازبینی عملکرد خود پرداخته و نسبت به ارتقاء سایت رستوران، چگونگی طراحی آن و همچنین خدمات ارائه شده از سوی رستوران به مشتریان اقدام نموده و در این جهت گام بردارند. اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران از جانب طراحان سایت های رستوران و یا در اثر اطلاعات ناکافی و یا نامناسبی که رستوران داران به طراحان سایت های رستوران می دهند، رخ می دهد، بنابراین به منظور پیشگیری از بروز اشتباهاتی که عمدتا در فرایند طراحی در سایت های متعلق به رستوران ها رخ می دهد، می بایست در ابتدا اطلاعات مناسبی در خصوص رستوران و خدمات ارائه شده از سوی رستوران به مشتریان، در اختیار طراحان سایت رستوران قرار گرفته و سپس طراحان می بایست نکات مربوط به طراحی حرفه ای و خلاقانه را در طراحی سایت متعلق به رستوران به کار بندند. در ادامه به بررسی برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران

  • عکس ها و ویدئوهای بی کیفیت : در سایت رستوران ها و غذاپزی ها، کیفیت جلوه های بصری و همچنین کیفیت عکس ها و ویدئوهای ارائه شده از غذاها، نقش بسزایی بر جلب نظر و توجه کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت های رستوران ها را داشته و بنابراین عدم توجه به جلوه های بصری و کیفیت ویدئوها و عکس های ارائه شده در سایت آشپزی، از اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران محسوب می گردد.
  • عدم طراحی منوهای مناسب : از دیگر موارد مهمی که طراحان سایت های رستوران ها می بایست در طراحی خود مد نظر قرار دهند، توجه به چگونگی طراحی منوها در سایت رستوران می باشد. در نظر گرفتن منوهای غیر مرتبط و غفلت ورزیدن از منوهای اصلی و مهم، از اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران محسوب می گردد.
  • عدم پیگیری درخواست مشتریان : در سایت رستوران ها، بخش پشتیبانی، بخش مهمی می باشد. زیرا عدم توجه به درخواست مشتریان و عدم پیگیری درخواست های آنان در خصوص سفارش غذا و یا ایجاد تنوع در منوی غذایی، از اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران بوده و صاحبان رستوران و طراحان سایت رستوران می بایست در جهت افزایش رضایت مشتریان، به این نکته توجه ویژه مبذول بدارند.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران

  • استفاده از لینک های غیر مرتبط در سایت رستوران : لینک هایی که در سایت رستوران ها ارائه می گردند، می بایست به نوعی مرتبط با حوزه غذا، محصولات غذایی و یا مواد اولیه غذاها باشند. همچنین ارائه لینک های مربوط به سایت ها و وبلاگ های حوزه پزشکی و سلامت، می تواند در جلب نظر و توجه بازدیدکنندگان از سایت های رستوران ها نقش بسزایی ایفا نماید.
  • به روز نبودن مطالب و منوی غذایی در سایت رستوران : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران، به روز نبودن مطالب سایت و همچنین عدم توجه به غذاهای ارائه شده در شهرهای مختلف و حتی کشورهای مختلف می باشد. زیرا ارائه مطالب جدید و معرفی و ارائه غذاهای متنوع و جدید، در افزایش بازدید از سایت رستوران و همچنین استقبال از سایت رستوران نقش مؤثری ایفا می نماید.

در این مقاله به بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت رستوران پرداختیم و همچنین بیان نمودیم که توجه به این اشتباهات و بررسی آنها و همچنین سعی در برطرف نمودن آنها می تواند در افزایش بازدید از سایت رستوران و همچنین افزایش استقبال مردم از رستوران مزبور، مؤثر واقع گردد.

متن قبل: محتوا در طراحی سایت رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: