اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ
نوشته شده توسط : hiwebex

در مطلب قبل به بیان برخی اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ پرداخته و بیان نمودیم که بررسی این اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ می تواند در بهبود و ایجاد رونق در کسب و کار کافی شاپ داران مؤثر واقع شده و همچنین طراحان را در امر طراحی و ارتقاء کیفیت سایت مربوط به کافی شاپ خود یاری نماید. در ادمه به بررسی خود در زمینه اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ ادامه داده و به بیان برخی دیگر از این اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ می پردازیم.

برخی اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ

  • عدم انجام تبلیغات در سایت کافی شاپ : از جمله مواردی که می بایست در طراحی سایت کافی شاپ حتما مورد توجه کافه داران و همچنین طراحان سایت قرار گیرد و در حقیقت می توان از آن به عنوان اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ یاد نمود، عدم انجام تبلیغات در سایت کافی شاپ می باشد. تبلیغات علیرغم تحمیل هزینه به کافه داران، در جهت بیشتر دیده شدن سایت های کافی شاپ ها بسیار مؤثر می باشد. این تبلیغات اگر در حوزه های مرتبط با کافی شاپ یا محصولات آن باشد، می تواند مؤثرتر واقع شود. به عنوان مثال، کافه داران می توانند در سایت کافی شاپ خود به تبلیغات برند خاصی از قهوه، بستنی و یا مواردی از این دست بپردازند.
  • عدم ارائه بخش نظرسنجی : عدم ارائه بخش نظرسنجی در سایت کافی شاپ، از دیگر اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ می باشد. زیرا در نظر گرفتن بخش نظرسنجی در سایت کافی شاپ، علاوه بر اینکه می تواند در جهت دریافت بازخورد از مشتریان کافی شاپ و اعمال نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها در چگونگی اداره کافی شاپ مؤثر واقع شود، همچنین می تواند برای کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت کافی شاپ، این بستر را فراهم نماید تا با کافی شاپ مربوطه و خدمات آن به بهترین نحو آشنا شوند و نسبت به حضور در آن، تصمیم گیری نمایند.
  • عدم ارائه لینک صفحات مجازی متعلق به کافی شاپ در سایت : از دیگر اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ عدم معرفی صفحات متعلق به کافی شاپ مربوطه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، در سایت کافی شاپ می باشد. با توجه به گسترش تکنولوژی و استفاده خیل کثیری از مردم جامعه از شبکه های اجتماعی و فعالیت آنها در فضای مجازی، دست کم گرفتن این امر از سوی صاحبان کافی شاپ ها و طراحان سایت های کافی شاپ، از اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ محسوب می گردد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی برخی دیگر از اشتباهات طراحان در طراحی سایت کافی شاپ پرداختیم و بیان نمودیم که توجه به این اشتباهات و سعی در اصلاح این موارد و اشتباهات، می تواند صاحبان کافی شاپ ها و طراحان سایت های مربوط به کافی شاپ را در ارتقاء کیفیت سایت طراحی شده و همچنین ارتقاء محصولات و خدمات ارائه شده از سوی کافی شاپ مربوطه به مشتریان یاری نماید. امید است که این مطالب مورد استفاده شما دوستان و همراهان عزیز قرار گیرد.

متن قبل: اشتباهات رایج در طراحی سایت کافی شاپ

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: