نمونه های موفق سایت آشپزی
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق سایت آشپزی می تواند در امر طراحی سایت آشپزی و رونق کسب و کار صاحبان سایت های آشپزی نقش مهمی ایفا نماید. اصولا در تمامی مشاغل و کسب و کارها می بایست صاحبان مشاغل نمونه های موفق در آن حرفه را الگوی خود قرار داده و سعی نمایند با الهام گرفتن از نمونه های موفق در آن حرفه و کسب و کار و با به کار بستن ایده های نو و اقدامات خلاقانه، به موفقیت در کسب و کار خود دست بیابند. در ادامه به بررسی تعدادی از نمونه های موفق سایت آشپزی و چگونگی طراحی سایت آشپزی این نمونه های موفق پرداخته و علل تبدیل شدن این سایت ها به نمونه های موفق سایت آشپزی و نکاتی را که در طراحی سایت آشپزی این نمونه ها توسط طراحان پیاده سازی شده اند، بیان می داریم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی

 

allrecipes

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی می باشد که طراحان آن، نکات مختلفی در طراحی سایت آشپزی این مجموعه به کار بسته اند. از جمله نکاتی که در طراحی این سایت به کار بسته شده است، ارائه اخباری با محوریت پزشکی و سلامت می باشد. از دیگر مواردی که در طراحی سایت آشپزی می توان اعمال نمود، همچنان که در طراحی این سایت اعمال شده است، ارائه تجربیات کاربران در زمینه آشپزی در این سایت می باشد که منجر به تبدیل شدن این سایت، به یکی از نمونه های موفق سایت آشپزی شده است.

foodnetwork

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی می باشد که ارائه غذاها و دسرهای مناسبتی در طراحی سایت آشپزی این مجموعه، منجر به موفقیت این سایت آشپزی شده است. از دیگر مواردی که در طراحی سایت آشپزی می توان اعمال نمود تا مانند این سایت آشپزی تبدیل به نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی گردند، ایجاد تنوع در دسرهای ارائه شده و همچنین طراحی این دسرها به شکل ها و در قالب های مختلف، زیبا و خلاقانه می باشد.

geniuskitchen

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی می باشد که خدمات بسیاری از طریق طراحی سایت آشپزی این مجموعه به مشتریان ارائه می گردد. از جمله مواردی که در طراحی این سایت لحاظ شده است، ارائه 27 نوع ساندویچ است که همه آنها با استفاده از گوشت تهیه می شوند. همچنین در طراحی سایت آشپزی این مجموعه، 21 نوع غذا ارائه شده که همگی از بال مرغ تهیه شده اند و با توجه به محبوبیت بال مرغ، ارائه چنین غذاهایی منجر به تبدیل شدن این سایت آشپزی به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی شده است. همچنین در طراحی این سایت آشپزی، بخشی در نظر گرفته شده است که کاربران علاقمند به حوزه آشپزی می توانند از طریق آن بخش، اقدام به پرسیدن سؤالات خود نموده و دیگر کابران می توانند به این پرسش ها پاسخ دهند.

thekitchn

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت آشپزی می باشد که نکات متعددی از سوی طراحان این سایت در طراحی سایت آشپزی این مجموعه لحاظ شده است. از جمله امکانات این سایت، ارائه و فروش محصولات مرتبط با آشپزی به مشتریان می باشد. همچنین در این سایت نکاتی در خصوص نحوه تمیز نمودن انواع لک ایجاد شده توسط مواد غذایی مختلف به کاربران و مشتریان ارائه می گردد. همچنین محبوب ترین غذاهای هر کشور که در مسابقه بزرگ آشپزی هر سال مقام کسب کرده اند، از سوی این سایت قابل ارائه و عرضه می باشد.

متن قبل: سئوی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: