طراحی سایت آشپزی
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت آشپزی به دلیل اهمیتی که غذاها و کیفیت آنها در زندگی روزمره انسان دارند و نقشی که تغذیه انسان در سلامتی وی ایفا می نماید، از حساسیت های ویژه ای برخوردار می باشد. نحوه تهیه غذا و توجه به چگونگی تهیه مواد اولیه، امری است که دغدغه بسیاری از مردم بوده و در انتخاب غذاپزی و یا رستوران به منظور تهیه غذای مورد نیاز خود، مورد توجه قرار می دهند. در طراحی سایت آشپزی، نکات ویژه ای چون کیفیت مواد اولیه، رعایت بهداشت و سایر موارد می بایست مورد توجه صاحبان سایت هایی با محوریت غذا و همچنین طراحان سایت آشپزی قرار گیرد. در ادامه به بیان برخی از این نکات می پردازیم.

نکات اساسی در طراحی سایت آشپزی

  • پیاده سازی گرافیک زیبا و متناسب : در طراحی سایت آشپزی می بایست از گرافیک قوی استفاده شده و همچنین می بایست تصاویری مرتبط با غذا و آشپزی در سایت آشپزی ارائه گردد. این تصاویر می بایست چنان با کیفیت باشند تا بتوانند نظر مخاطبین و کاربران اینترنت را به خود جلب نمایند.
  • ایجاد اطمینان نسبت به کیفیت مواد اولیه : طراحان سایت های آشپزی می بایست کاربران اینترنت و مشتریان خود را نسبت به با کیفیت بودن مواد اولیه مورد استفاده در غذاها مطمئن نمایند تا آنها بتوانند با خیالی آسوده نسبت به سفارش غذا از سایت آشپزی مذکور، اقدام نمایند.
  • استفاده از عکس غذاهای قابل ارائه : در طراحی سایت آشپزی می بایست تصاویر غذاهایی که از سوی سایت مورد نظر به مشتزیان ارائه می گردد، با کیفیت و گرافیک قوی و به صورت اشتها برانگیز در سایت به نمایش درآمده و همچنین توضیحاتی نیز در خصوص این غذاها ارائه گردد.
  • ارائه ویدئوهایی در خصوص پخت غذا : از دیگر نکاتی که در طراحی سایت آشپزی می بایست مورد توجه قرار گیرد، آپلود و ارائه ویدئوهایی است که مراحل تهیه و پخت غذاهای مختلف و متنوع در آنها به نمایش گذاشته شده است. مشاهده این ویدئوها توسط کاربران می تواند آنها را نسبت به سفارش غذا از سایت آشپزی مورد نظر ترغیب نماید.

دیگر نکات مهم در طراحی سایت آشپزی

  • امکان سفارش آنلاین : لحاظ نمودن امکان سفارش آنلاین در طراحی سایت های آشپزی، از نکات ضروری و مهمی است که می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار بگیرد.
  • ارائه مقالاتی به محوریت آشپزی : در طراحی سایت آشپزی به منظور جذب کابران به سایت مورد نظر می توان از مطالب و مقالاتی استفاده کرد که اطلاعاتی در خصوص مواد غذایی مختلف، ارزش غذایی آنها، نحوه پخت غذاها و دیگر مطالب مرتبط با حوزه آشپزی در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد.
  • فروش محصولات مرتبط از طریق سایت آشپزی : از دیگر نکاتی که در طراحی سایت آشپزی می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گرفته و با در نظر گرفتن آن در طراحی سایت می توان امکاناتی در اختیار مشتریان قرار داد، لحاظ نمودن امکان فروش محصولات مرتبط با حوزه آشپزی و غذا مانند مواد غذایی، ظروف یک بار مصرف و سایر موارد مرتبط با حوزه آشپزی و غذا از طریق سایت آشپزی می باشد.
  • امکان نظر سنجی از مشتریان سایت : مورد مهمی که در طراحی سایت آشپزی می بایست حتما پیاده سازی شود، در نظر گرفتن و طراحی لینک نظرسنجی از مشتریان سایت نسبت به غذاها و خدمات ارائه شده از سوی سایت آشپزی می باشد.

متن بعد: بررسی ویژگی ها و قابلیت های سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: