ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی 1
نوشته شده توسط : hiwebex

ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی جزو مواردی است که باید در طراحی سایت رعایت شود. وجود این ویژگی و قابلیت هاست که یک سایت را از هر لحاظ نسبت به سایت رقبا برتر میکند. رعایت اصول طراحی سایت و همچنین ویژگی و قابلیت ها باعث میشود آن سایت از دید مخاطبان، بهتر و پرکاربردتر بنظر برسد. در ادامه به بررسی ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی میپردازیم.

ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی

بدلیل اینکه سایت هر مجموعه ای اولین برخورد مخاطبان و بازدیدکنندگان است، رعایت نکات مهم در طراحی سایت بسیار ضروری می باشد. وجود ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی سبب خاص و برتر بودن آن نسبت به رقبای خود میشود.

  • طراحی کاربر پسند: طراحی سایت باید به گونه ای باشد که برای کاربران آسان و قابل فهم باشد. یکی ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی رعایت طراحی کاربر پسند است. به این دلیل که کاربری که وارد سایت میشود بتواند نیازهای خود را رفع کند. هر سایتی باید منوی ناوبری و اطلاعات دسته بندی شده داشته باشد که مخاطب را در مسیر مورد نظر او هدایت کند.
  • اصطلاحات ساده: برای اینکه مخاطبان سایت های دارویی از هر سطح سوادی ممکن است باشند باید در طراحی سایت از کلمات و اصطلاحات ساده استفاده شود. عموما مخاطبین این سایت ها پزشکان، داروسازان، محقیقن و دانشجویان هستند اما استفاده از اصطلاحات باید در راستای بالا بردن سطح معلومات بازدیدکننده باشد. دقت داشته باشید که یکی از موارد اولیه بسیار مهم در ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی همین مورد می باشد.
  • استفاده از نام تجاری موثر: یکی از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی، استفاده از نام تجاری خوب و موثر است. نام تجاری باید طوری باشد که در اذهان نفوذ کند و ماندگار شود. این نکته در تبدیل وب سایت شما به یک سایت مطرح بسیار کمک میکند چرا که نام موثر باعث میشود بیشتر مشتریان و مخاطبان آنرا به ذهن بسپارند و این امر برای هر سازمان یا مجموعه ای یک موفقیت بزرگ است.
  • انتخاب صحیح نام دامنه: یکی از نکات مهم در طراحی سایت و همچنین یکی از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی که آنرا از سایر رقبا برتر میداند، انتخاب صحیح نام دامنه میباشد. در انتخاب نام دامنه هرچه از کلمات کوتاهتر و اختصاری تر استفاده شود بهتر است. این نکته باعث میشود نام آن سایت در حافظه افراد و کاربران ثبت شود.
  • چندزبانه بودن: یکی از ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی که بسیار مهم می باشد بکار بردن بیش از دو زبان در طراحی سایت می باشد. این مزیت برای تمام شرکت های دارویی کاربرد دارد و باعث میشود ارتباط بهتری از طریق سایت صورت بگیرد.

به دلیل تعدد موارد ویژگی و قابلیت های طراحی سایت دارویی در متن بعدی در مورد موارد بیشتری از این موضوع بحث خواهیم کرد.

 

متن قبل: انواع طراحی سایت دارویی 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: