بیت کوین چیست؟
نوشته شده توسط : hiwebex

بیت کوین در حقیقت گونه ای ارز دیجیتال است که به منظور خرید و فروش آن می توان از طراحی سایت بهره جست. در حقیقت مبادلات این نوع از ارزهای دیجیتال، منحصر به کشور خاصی نبوده و می تواند بدون نیاز به واسطه و مستقیما توسط کاربران اینترنت در سرتاسر نقاط جهان و تنها با استفاده از طراحی سایت ارز دیجیتال صورت پذیرد. این شکل از ارز دیجیتال با ارزهای دیجیتالی که پیش از این متداول بوده و توسط مردم استفاده می شد، دارای تفاوت هایی می باشد که منجر به محبوبیت آن در میان مردم شده است. در ادامه به برخی از ویژگی های بیت کوین که آن را در میان دیگر ارزهای دیجیتال شاخص و برجسته نموده است، اشاره می نماییم.

ویژگی های بیت کوین

  • عدم محدودیت به کشوری خاص : ارزهای موجود، عمدتا محدود به کشورهای خاصی می باشند و تنها قابلیت استفاده شدن در برخی مناطق دنیا را دارا می باشند. اما بیت کوین ها بر خلاف سایر ارزهای متداول و موجود، محدود به کشور خاصی نبوده و از طریق طراحی سایت ارز دیجیتال و نرم افزار بیت کوین، در تمامی نقاط جهان قابل مبادله بوده و مورد پذیرش و اعتماد مردم می باشند.
  • عدم وابستگی به مراکز دولتی : این نوع از ارزهای دیجیتال وابسته به بانک های مرکزی و مراکز دولتی نبوده و هیچ کس خارج از زنجیره بیت کوین، قادر به تولید و تزریق پول به این زنجیره نمی باشد. دولت ها عمدتا به جهت پوشش بدهی ملی از طریق بانک های مرکزی اقدام به چاپ و تزریق پول به ساختار اقتصادی کشورها می نمایند که این امر منجر به بی ارزش شدن پول آن کشورها می گردد.
  • ماهیت مجازی : این ارز دیجیتال اساسا به صورت فیزیکی تولید و چاپ نمی شود و تنها به صورت مجازی و با بهره جستن از طراحی سایت ارز دیجیتال، تولید و مبادله می گردد. همچنین تزریق پول به این زنجیره، تنها از طریق طراحی سایت ارز دیجیتال و به صورت مجازی میسر می باشد.

دیگر خصوصیات بیت کوین ها

  • عدم نیاز به واسطه : به منظور خرید و فروش این ارزهای دیجیتال، مردم می توانند با استفاده از طراحی سایت ارز دیجیتال و نرم افزار بیت کوین و بدون نیاز به واسطه هایی که به دنبال منافع شخصی خود بوده و سبب بالا رفتن قیمت ها می گردند، مبادرت به این امر بورزند.
  • عدم وجود یک مالک واحد : بیت کوین ها دارای یک مالک واحد که در این امر ذینفع باشند، نبوده و در حقیقت تمامی افراد که وارد این زنجیره شده باشند، می توانند با بهره جستن از تکنولوژی و همچنین طراحی سایت ارز دیجیتال، در این زنجیره مالک محسوب گردند.
  • امنیت بالا : طراحی سایت ارز دیجیتال و طراحی نرم افزار بیت کوین ها به صورتی انجام شده که از امنیت بالای برخوردار بوده و به راحتی قابل هک توسط هکرها نمی باشد. در حقیقت طراحان در طراحی سایت ارزهای دیجیتال، از کدنویسی با ساختاری پیچیده استفاده کرده اند تا امنیت آن مخدوش نگردد.

در این مقاله به بررسی گونه ای خاص از ارزهای دیجیتال که در حقیقت محبوب ترین ارز دیجیتال در حال حاضر و در میان مردم نقاط مختلف جهان به حساب می آید، پرداختیم.

متن قبل: خرید ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق

تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: