خرید ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : hiwebex

خرید ارز دیجیتال از مجاری مختلفی از جمله سایت هایی با طراحی سایت حرفه ای و تأثیرگذار تحقق می یابد. امروزه یکی از روش های اصلی و مهم سرمایه گذاری، به ویژه در کشورهایی چون ایران که به لحاظ تجارت و خرید و فروش با محدودیت هایی مواجه می باشد، خرید ارز دیجیتال می باشد. امروزه سایت های زیادی وجود دارند که از طراحی سایت ارز دیجیتال به نحوی بهره برده اند که کاربران زیادی بتوانند جذب سایت مربوطه شده و نسبت به خرید ارز دیجیتال از آن سایت ها اقدام نمایند. عرضه کنندگان ارزهای دیجیتال می بایست نکات متعددی را در طراحی سایت ارز دیجیتال خود در نظر بگیرند تا بتوانند افراد را ترغیب به خرید ارز دیجیتال نموده و جذب نحوه طراحی سایت آنها شوند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی خرید ارز دیجیتال می پردازیم.

مراحل خرید ارز دیجیتال با بهره گیری از طراحی سایت ارز دیجیتال

  • عضو شدن در سایت صرافی مربوطه : کابران به منظور خرید ارز دیجیتال، ابتدا می بایست سایت صرافی که از طراحی سایت ارز دیجیتال حرفه ای بهره جسته و قادر به ارائه خدمات مناسبی به مشتریان می باشد را انتخاب نموده و سپس وارد سایت مربوطه شده و فرم عضویت در سایت را تکمیل نمایند. در این فرم، عمدتا اطلاعات شخصی چون نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور، از کاربران خواسته می شود.
  • تأیید از طریق ایمیل : پس از عضویت کاربران در سایت صرافی، ایمیلی از طرف سایت مربوطه برای کابر ارسال می گردد که کاربر می بایست به ایمیل خود مراجعه نموده و با تأیید ایمیل ارسال شده، عضویت خود را تکمیل نماید.
  • وارد شدن به سایت و انجام اقدامات امنیتی : پس از تکمیل عضویت، اقدام دیگری که در طراحی سایت صرافی به منظور خرید ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است، ورود اعضاء به سایت و انجام اقدامات امنیتی که شامل تأیید از طریق sms و یا تأیید از طریق گوگل می باشد را انتخاب نمود. زمانی که نام کاربری و کلمه عبور مشتریان به دست شخص دیگری بیفتد، اقدامات امنیتی مانع از دستیابی این افراد به اطلاعات حساب مشتری می گردد.
  • واریز نمودن ارزهای دیجیتال مربوطه به سایت صرافی : پس از انجام مراحل فوق، مشتریان می توانند به منظور خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود، ارز فعلی خود را به حساب سایت واریز نموده و منتظر دریافت تأییدیه از سوی سایت باشند. ارسال تأییدیه از سوی سایت مربوطه ممکن است کمی زمان بر باشد. نکته مهمی که در طراحی سایت ارز دیجیتال و صرافی می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد، این است که تراکنش های مشتریان، در منویی به نام تاریخچه یا History، برایشان قابل مشاهده باشد.
  • تبدیل نمودن ارز دیجیتال به ارز مورد نظر : پس از انجام مراحل فوق و دریافت تأییدیه از سایت صرافی مورد نظر، مشتریان قادر به انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر خود از میان ارزهای دیجیتال ارائه شده از طریق طراحی سایت صرافی و خرید ارز دیجیتال به میزان ممکن می باشند.

در این مقاله به بررسی چگونگی خرید ارز دیجیتال توسط کاربران از طریق سایت صرافی ها پرداختیم. همچنین اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال در جذب کاربران و تبدیل شدن آنها به مشتریان صرافی مورد نظر، مورد بررسی قرار گرفت.

متن قبل: بررسی انواع ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: