بررسی نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی می تواند در زمینه طراحی سایت کشاورزی، الهام بخش ایده های نو برای کشاورزان و صاحبان مشاغل مرتبط با حوزه کشاورزی باشد. در ادامه به بررسی تعدادی از نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی و عوامل موفقیت آنها می پردازیم.

نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی

beckag

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی می باشد.عوامل متعددی در موفقیت طراحی این سایت نقش دارند که از جمله این عوامل می توان به امکان اشتراک گذاری تجارب افراد مختلف در حوزه کشاورزی از طریق این سایت و همچنین استفاده از گرافیک قوی، پس زمینه جذاب و رنگ های چشم نواز اشاره نمود. همچنین در نظر گرفتن امکان تماس و پشتیبانی در تمامی صفحات این سایت، از دیگر عوامل مؤثر در تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی می باشد. عامل دیگر موفقیت این سایت، استفاده از اسلایدهای تمام صفحه با کیفیت گرافیکی عالی در این سایت می باشد.

soygrowers

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی می باشد که بر پرورش دانه های سویا تمرکز نموده است. از جمله عوامل مؤثر بر موفقیت این سایت و تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی، در نظر گرفتن منوی پرسش و پاسخ در سایت، استفاده از عکس دانه های سویا به صورت بزرگ و با کیفیت گرافیکی قوی در سایت می باشد. همچنین تمرکز بر تنها یک محصول، می تواند از دیگر عوامل موفقیت این سایت باشد.

unitedsoybean

این سایت از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی می باشد که در ادامه به برخی از عوامل مؤثر در موفقیت این سایت که منجر به تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی گشته است، اشاره می نماییم.  یکی از مهم ترین عواملی که منجر به موفقیت این سایت گشته است، این است که این سایت به تمامی مزرعه داران ایالات متحده آمریکا که به کشت سویا می پردازند، کمک می نماید که کیفیت محصول خود را تا حد ممکن ارتقاء داده و به وضعیت پایداری در خصوص کیفیت سویا دست پیدا نمایند. همچنین در این سایت از جملاتی هوشمندانه استفاده شده به نحوی که این جملات منجر به جلب توجه کاربران می گردد.

ideglobal

توجه به نحوه مصرف آب در حوزه کشاورزی، نکته مهمی است که منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کشاورزی شده است. در حقیقت توجه به نکته ای حیاتی، یعنی موضوع آب، که از بحث های روز دنیا می باشد و جذب خیرینی در این حوزه و از طریق سایت این مجموعه، منجر به موفقیت این سایت شده است.

متن قبل: ویژگی های سایت کشاورزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: