سئو نمودن سایت MarketPlace
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت، یکی از ابزارهای مهم در سئو نمودن سایت MarketPlace ها و بالا بردن رتبه این فروشگاه های اینترنتی در موتورهای جستجو می باشد. به منظور سئو نمودن سایت MarketPlace ها می بایست نکات ویژه ای در طراحی سایت MarketPlace ها لحاظ گردد که در ادامه به بیان برخی از این نکات می پردازیم.

چگونگی طراحی سایت به منظور سئو نمودن سایت MarketPlace

  • طراحی بلاگ در سایت فروشگاه : پس از طراحی سایت و پیش از هر فعالیت دیگری، به منظور سئو نمودن سایت MarketPlace، صاحبان فروشگاه های آنلاین می بایست در طراحی سایت خود قسمتی با عنوان بلاگ را در نظر بگیرند و در آن قسمت به صورت زمان بندی شده مطالبی را قرار دهند. باید توجه نمود که قرار دادن مطالب در بلاگ، نمی بایست از نظم خارج شود، زیرا در صورت وقوع چنین امری، رتبه سایت در موتورهای جستجو افت می نماید.
  • توجه به کیفیت مطالب بلاگ : مطالبی که در بلاگ قرار داده می شود، می بایست دائما به روز شوند و همچنین این مطالب می بایست متناسب با نیاز روز جامعه باشد. نکته حائز اهمیت در خصوص مطالب ارسالی در بلاگ این است که پیش از کمیت، می بایست به کیفیت این مطالب توجه نمود به گونه ای که منجر به سئو نمودن سایت MarketPlace گردد.
  • توجه به چگالی کلمات کلیدی به کار رفته در متن : از دیگر مواردی که در طراحی سایت MarketPlace ها می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد و منجر به سئو نمودن سایت MarketPlace شود، علاوه بر انتخاب کلمه کلیدی مناسب، توجه نمودن به چگالی و تراکم کلمات کلیدی در متن های بلاگ می باشد.

دیگر موارد موارد مؤثر بر سئو نمودن سایت MarketPlace

  • توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو : از دیگر مواردی که بر سئو نمودن سایت MarketPlace ها مؤثر می باشد، توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو و نحوه عملکرد این الگوریتم ها می باشد تا بتوان بر اساس این الگوریتم ها، مطالب را در طراحی سایت تنظیم نمود.
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی : فعالیت MarketPlace ها در شبکه های اجتماعی و جذب مخاطبین در فضای مجازی، می تواند در سئو نمودن سایت MarketPlace ها بسیار مؤثر واقع شده و رتبه سایت فروشگاه اینترنتی مربوطه را در موتورهای جستجو بالا ببرد. همچنین می بایست آدرس صفحه های مربوط به MarketPlace در شبکه های اجتماعی، در طراحی سایت آن قید شود تا در معرض دید کاربران قرار گیرد.

در این مقاله به بررسی نکاتی در خصوص سئو نمودن سایت MarketPlace ها پرداختیم. امید است که توجه به این نکات و پیاده سازی آنها در طراحی سایت فروشگاه های آنلاین و MarketPlace ها بتواند صاحبان این مشاغل را یاری نموده و منجر به موفقیت بیشتر آنها گردد.

 

متن قبل: اپلیکیشن موبایل MarketPlace ها

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: