رعایت چه نکاتی در طراحی سایت باعث محبوبیت سایت ما می شود؟
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت محبوبیت سایت نزد کاربران یکی از مهمترین عوامل موثر جهت داشتن ترافیک بالای سایت است. جهت داشتن ترافیک بالا رعایت برخی از نکات در طراحی سایت به شما کمک می کند تا سریعتر به این هدف دست پیدا کنید این نکات عبارتند از:

طراحی سایت با قابلیت ریسپانسیو بودن

امروزه اغلب کاربران اینترنتی برای استفاده از اینترنت و ورود به سایت مورد نظر خود از گوشی و تبلت استفاده می کنند. بنابراین قابلیت ریسپانسیو بودن از نکات اساسی در طراحی سایت می باشد. قابلیت ریسپانسیو بودن به کاربر این امکان را می دهد که بدون محدودیت به راحتی بتواند از طریق گوشی و تبلت از سایت شما بازدید کند. در حال حاضر ۶۰٪ از سایت های کشور این قابلیت را دارا می باشند.

ارایه محتوای شفاف در سایت

یکی از نکات آزار دهنده برای کاربران روبه رو شدن با سایت هایی است که محتوای آنها هیچ ارتباطی با کلمه جستجوی شما ندارد. این سایت ها به سایت های اسپم معروف هستند. البته اگر چه امروزه با پیچیده شدن الگوریتم های گوگل تعداد این نوع طراحی سایت به شدت کاهش یافته است اما باز هم ممکن است در بین سایت های حاصل از جستجو, کاربر با این چنین سایت هایی هم رو به رو شود. اما چیزی که واضح است این است که این نوع سایت ها به دلیل عدم محبوبیت نزد کاربران دوام چندانی نخواهند داشت چرا که از محتوای شفاف برای سایت خود استفاده نکرده اند. پس برای اینکه بتوانید دوام سایت خود را تضمین کنید بعد از طراحی یک سایت هدف کار خود را مشخص کنید و محتوای سایت خود را نیز  بر اساس این هدف و نیاز کاربرانتان تنظیم نمایید.

بارگذاری سریع بعد از طراحی سایت

بعد از طراحی سایت به این نکته توجه کنید که حتما سایت شما با سرعت بالایی بارگذاری شود. به طور معمول سایت هایی که زمان لود شدن بالای ۴ ثانیه دارند حدود ۴۰٪ از کاربران خود را  از دست می دهند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: