ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ
نوشته شده توسط : hiwebex

در قسمت قبلی این مقاله با تعدادی از ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ آشنا شدیم. از آنجا که  تعداد ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ بسیار زیاد بوده و هرکدام دارای اهمیت بالایی می باشند، سعی شده است تا در این مقاله به صورت مختصر درمورد دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ بحث کنیم.

ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ

  • دستور تهیه قهوه: یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ اینست که نه تنها دستور تهیه قهوه، بلکه باید محصولات اولیه ای که از آنها استفاده می کنید را به مشتریان معرفی کنید. به مشتریان ایده های خود در مورد لذت نوشیدن قهوه و خرید بیشتر را مطرح کنید.
  • رویدادهای کافی شاپ: کافی شاپ شما می تواند محل ملاقات و برگزاری مراسم های خاصی از جمله سالگرد تولد، سالروز ازدواج و یا حتی قرارهای کاری باشد و در آن افراد گرد همایی داشته باشند. رویدادها به شما کمک می کنند تا افراد را به برگزاری چنین مراسم هایی در فروشگاه خود ترغیب کنید.
  • معرفی باریستا: از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ معرفی باریستا در آن است. می توانید باریستا در وب سایت خود را به مشتریان معرفی کنید. داشتن باریستا در وب سایت کافی شاپ و قهوه خانه شما یک عنصر انسانی به آن اضافه می کند و احتمال اینکه افراد بیشتری از کافی شاپ استقبال کنند، افزایش می یابد.
  • تماس با ما: گاهی اوقات افراد می خواهند مسیر های منتهی به کافی شاپ و پارکینگ های محلی را در نقشه ببینند و گاه در مورد ساعات کاری می خواهند سوال بپرسند. صفحه تماس با ما از ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ می تواند این گزینه ها را پوشش دهد.
  • موسیقی زنده در کافی شاپ: موسیقی زنده در فضای کافی شاپ فضای مناسبی برای گپ و گفتگوهای دوستانه فراهم می کند. به مشتریان بگویید که چه آهنگ هایی در کافی شاپ نواخته می شود تا در صورتی که تمایل داشته باشند، لذت شنیدن آن را از دست ندهند. همچنین، فرصتی برای اجرای گروه های هنرمند محلی فراهم می شود.
  • خبرنامه: از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ، ایجاد خبرنامه است. پوشش خبری کافی شاپ می تواند برای زمان فراغت مشتریان عالی باشد. انتشار خدمات کافی شاپ و لیست تمام محصولات جدید می تواند برای مشتریان جالب باشد.
  • گالری قهوه: استفاده از گالری تصاویر از دیگر ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ است که باید به آن توجه کنید. در مکان کافی شاپ، محیط مناسبی برای ثبت تصاویر خاطره انگیز فراهم سازید. از عکاسی حرفه ای کمک بگیرید و تمام مجموعه را در وب سایت خود به نمایش گذارید. این گالری را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذارید. در اینصورت به سرعت شاهد افزایش حجم ترافیک خواهید بود.

در این دو مقاله درمورد انواع ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت کافی شاپ صحبت کردیم. به یاد داشته باشید که هیچگاه نمیتوان تعریف و چهارچوب نهایی ای برای این موضوع مشخص کرد و همیشه میتوان با ایده هایی نو، متمایزتر از دیگران عمل کرد.

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: