نمونه های موفق Market Place ها
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی طراحی سایت نمونه های موفق Market Place ها می تواند منجر به بهبود عملکرد دارندگان Market Place ها گردد. زیرا در هر کسب و کاری، بررسی نمونه های موفق آن کسب و کار و الهام گرفتن و الگوبرداری از نحوه عملکرد و طراحی سایت آنها، می تواند منجر به موفقیت بیشتر در آن حوزه گردد. در دامه به بررسی برخی از نمونه های موفق Market Place ها می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق Market Place ها

 

etsy

این سایت یکی از نمونه های موفق Market Place ها می باشد که از جمله عوامل مؤثر در موفقیت این سایت می توان به این امراشاره نمود که ، کالاهای کمیاب که عموما مشتریان در تهیه آنها با مشکل مواجه می شوند، در این سایت به راحتی قابل دستیابی و ارائه می باشد. از دیگر مواردی که در طراحی سایت این Market Place لحاظ شده و منجر به تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق Market Place ها شده است، لحاظ نمودن بخشی است که در آن کالاهای مناسب به منظور هدیه تولد ارائه شده است.

amazon

این سایت از دیگر نمونه های موفق Market Place ها می باشد که در حقیقت بزرگ ترین فروشگاه آنلاین در آمریکا می باشد. از جمله نکاتی که در طراحی سایت این فروشگاه اینترنتی لحاظ شده و منجر به تبدیل شدن آن به یکی از نمونه های موفق Market Place ها شده است، ارائه طیف وسیعی از محصولات، از کتاب، پوشاک و لوازم منزل گرفته تا لوازم الکترونیکی مصرفی به مشتریان          می باشد. همچنین این Market Place در حال گسترش خدمات خود بوده و در صدد ارائه محصولاتی از جمله نرم افزارها و محصولات رسانه های جمعی نیز می باشد.

ebay

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق Market Place می باشد که از فروشگاه های پیشرو در حوزه تجارت آنلاین می باشد. از جمله مواردی که در طراحی سایت این فروشگاه آنلاین لحاظ شده است، این است که تأمین کنندگان کالاها می توانند به صورت رایگان کالاهای خود را در سایت بارگذاری کرده و مشخصات محصولاتشان را در سایت قید نمایند. کاربران نیز می توانند به صورت رایگان و تنها با ایجاد حساب کاربری، وارد سایت شده و به جستجوی کالاهای مورد نیاز خود بپردازند.

bonanza

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق Market Place می باشد که در طراحی سایت خود از موارد متعددی بهره جسته است. این سایت، به ارائه محصولاتی پرداخته که نه تنها نو و مطابق با آخرین مد روز نمی باشد، بلکه این سایت مبادرت به فروش اجناس قدیمی و اتیغه می نماید.

متن قبل: برندسازی Market Place

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: