ویژگی ها و قابلیت های Market Place
نوشته شده توسط : hiwebex

ویژگی ها و قابلیت های Market Place امر بسیار مهمی است که در طراحی سایت می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد. در طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی و به ویژه Market Place ها می بایست نکات خاصی را در نظر گرفت که با ویژگی ها و قابلیت های Market Place همپوشانی داشته و همچنین منجر به رونق کسب و کار این فروشگاه های اینترنتی شوند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قابلیت های Market Place که در طراحی سایت می بایست مورد توجه طراحان قرار گیرد، می پردازیم.

ویژگی ها و قابلیت های Market Place

  • تعامل با طیف وسیعی از تأمین کنندگان: از جمله ویژگی ها و قابلیت های Market Place سعی در ایجاد تعامل با طیف وسیعی از تأمین کنندگان کالا می باشد. زیرا به دلیل طیف گسترده ای از درخواست های مشتریان و همچنین تنوع کالاهای مورد نیاز آنها، می بایست صاحبان چنین فروشگاه هایی، با طیف وسیعی از تأمین کنندگان همکاری داشته باشند.
  • تنوع محصول: ارائه محصولات متنوع، از دیگر ویژگی ها و قابلیت های Market Place می باشد که صاحبان چنین مشاغلی می بایست همواره آن را مد نظر داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند.
  • ایجاد هماهنگی در میان تأمین کنندگان: به دلیل تعدد تأمین کنندگان و تنوع محصولی که هر یک از آنها ارائه می نمایند، ایجاد هماهنگی میان تأمین کنندگان، از دیگر ویژگی ها و قابلیت های Market Place می باشد که می بایست مورد توجه صاحبان Market Place قرار گیرد.

طراحی سایت Market Place ها

در طراحی سایت Market Place ها می بایست مانند طراحی سایت دیگر مشاغل، نکاتی را در نظر گرفت که در ادامه به برخی از این نکات اشاره می نماییم.

  • قابلیت رقابت با سایر سایت ها: با توجه به تنوع فروشگاه های اینترنتی و همچنین تنوع خدمات ارائه شده از سوی این فروشگاه ها به مشتریان، از جمله ویژگی ها و قابلیت های Market Place که در طراحی سایت می بایست مورد توجه قرار گیرد، قابلیت رقابت با سایر سایت ها و کسب و کارهای فعال در این حوزه می باشد.
  • کاهش هزینه بازاریابی: طراحی سایت برای Market Place ها می بایست به گونه ای انجام شود که بتواند به بهترین شکل ممکن منجر به جلب نظر کابران در فضای مجازی شده و منجر به کاهش هزینه های بازاریابی برای صاحبان چنین مشاغلی گردد.
  • دریافت بازخورد از مشتریان: از دیگر مواردی که در طراحی سایت Market Place ها می بایست حتما مد نظر طراحان قرار گیرد، در نظر گرفتن بخشی به منظور دریافت نظرات کاربران و مشتریان در سایت می باشد تا بدین طریق مشتریانی که از کیفیت محصولات و نحوه ارائه آنها رضایت دارند، بتوانند بر دیگران تأثیر مثبت گذاشته و موجب رونق این حرفه گردند.

در این مقاله به برخی از ویژگی ها و قابلیت های Market Place که در طراحی سایت می بایست مورد توجه قرار گیرد تا منجر به رونق کسب و کار صاحبان Market Place گردد، پرداختیم. امید است که این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

متن قبل: طراحی سایت Market Place

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: