نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ
نوشته شده توسط : hiwebex

بررسی نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ و توجه به نحوه طراحی سایت در چنین نمونه هایی، می تواند در طراحی سایت حوزه طراحی و چاپ برای صاحبان چنین مشاغلی بسیار الهام بخش بوده و آنها را در جهت طراحی سایت مطلوب و مؤثر بسیار یاری نماید. تعداد زیادی از نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ وجود دارند که در این مقاله، ما تنها مجال بررسی تعدادی از این نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ را داشته و به بررسی عوامل موفقیت آنها خواهیم پرداخت.

بررسی نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ

critiquer

این سایت یکی از نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ می باشد. از جمله موارد به کار رفته در طراحی سایت این مجموعه که منجر به تبدیل شدن این سایت به یکی از نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ شده است، اختصاص لینکی برای انتقاد نمودن از سوی مخاطبین می باشد. این انتقادها عموما محرک و انگیزاننده بوده و موجب ارتقاء خدمات ارائه شده می گردد.

swatchesapp

این سایت نیز یکی دیگر از نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ می باشد که از جمله شاخصه های به کار رفته در طراحی سایت این مجموعه، می توان ارائه طیف وسیعی از رنگ ها برای طراحی به مشتریان می باشد.

howdesign

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ می باشد که نکته قابل توجه به کار رفته در طراحی سایت این مجموعه، ارائه پوسترهایی با موضوعات مختلف و چالش برانگیز از جمله عدالت اجتماعی، حقوق زنان، بهداشت عمومی، اختلاف طبقاتی، حقوق شهروندی و دیگر موضوعات می باشد. این پوسترها توسط اعضای سایت و کاربران اینترنت، در این سایت آپلود می گردند.

jamesharris

از دیگر نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ ، این سایت می باشد که طراحان آن با بهره گیری از ابتکار و خلاقیت در طراحی سایت، توانسته اند به موفقیت و محبوبیت دست پیدا نمایند. این سایت به شکل جدول تناوبی طراحی شده است که در حقیقت خانه های این جدول، بیانگر داستان هایی می باشند. کاربران می بایست با الگوبرداری از فرمتی خاص، بتوانند پی به داستان هایی که از طریق خانه های این جدول بیان می شود، ببرند.

در این مقاله به معرفی برخی از نمونه های موفق سایت های طراحی و چاپ پرداختیم که هر یک از آنها با بهره گیری از نکات ویژه ای در طراحی سایت توانسته اند به موفقیت در میان کاربران اینترنت دست پیدا نمایند.

متن قبل : برندسازی سایت طراحی و چاپ

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: