نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل
نوشته شده توسط : hiwebex

اجاره وسایل حمل و نقل امری است که یکی از دغدغه های مردم بوده و همواره در شناسایی بنگاه های مناسب، با چالش هایی مواجه می باشند. طراحی سایت امری است که می تواند علاوه بر تسهیل کار برای افرادی که در حوزه اجاره وسایل حمل و نقل،مشتریان را نیز در زمینه اجاره آن، یاری نموده و آنها را از سردرگمی نجات دهد. اما صاحبان این مشاغل، همواره باید توجه داشته باشند که در طراحی سایت خود، نکات فنی و موارد ظریفی را لحاظ نمایند تا بتوانند در دنیای پررقابت امروز، از رقبای خود در زمینه اجاره وسایل حمل و نقل پیشی گرفته و در جذب مخاطبین نسبت به سایت خود، موفق تر عمل نمایند. مطالعه و بررسی نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل ، می تواند در زمینه طراحی سایت برای صاحبان این نوع مشاغل بسیار الهام بخش و راهگشا باشد. در ادامه به بررسی و معرفی برخی از نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل

autoslash

این سایت، یکی از نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل می باشد که با لحاظ نمودن موارد بسیاری در طراحی سایت خود، توانسته گامی مؤثر در زمینه جذب مخاطبین بردارد.از جمله موارد مهمی که در طراحی سایت این موسسه لحاظ شده است، دریافت سفارش اجاره وسایل حمل و نقل از مشتریان و سپس جستجوی سرویسی با مشخصات مورد نظر مشتریان می باشد. این سایت همچنین مشتریان را نسبت به تخفیف های ارائه شده از سوی سایر موسسات آگاه می نماید.

orbitz

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل می باشد که علاوه بر اجاره وسایل حمل و نقل، به اجاره مسکن و ارائه خدمات تفریحی در ایام تعطیل نیز می پردازد. این سایت با معرفی هتل در شهرهای مختلف توانسته طراحی سایت موفقی داشته باشد. از دیگر مواردی که این موسسه در طراحی سایت خود لحاظ نموده و باعث جلب مخاطبین شده است، ارائه نرم افزارهای موبایلی به منظور افزایش سرعت مشتریان هنگام سفر، به صورت رایگان در سایت مؤسسه می باشد.

  • travelocity.com

travelocity

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق طراحی سایت اجاره وسایل حمل و نقل در ایالات متحده آمریکاست که از جمله سایت های پیشرو در ارائه خدمات اجاره وسایل حمل و نقل محسوب می گردد. در طراحی سایت این مجموعه، ارائه خدمات در 4 کشور و به 7 زبان زنده دنیا در نظر گرفته شده است و تعداد اعضای این سایت، 36 میلیون نفر می باشد.

  • http://www.tps.ucsb.edu

tps.ucsb.edu

این مؤسسه با لحاظ نمودن گزارشات تصادفات جاده ای در طراحی سایت خود، توانسته است آگاهی بیشتری در مخاطبین نسبت به بروز حوادث ایجاد نماید.همچنین این مؤسسه به ارائه تسهیلات بیمه ای به مشتریان خود نیز مبادرت ورزیده است. از دیگر مواردی که در طراحی سایت این مؤسسه اجاره وسایل حمل و نقل لحاظ شده و موجب جذب مخاطبین بیشتری شده است، معرفی و ارائه گاراژهای موجود در نقاط مختلف مسیر حرکت مشتریان می باشد.

متن قبل: برندسازی مؤسسه اجاره وسایل حمل و نقل

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: