نمونه های موفق طراحی سایت در موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرتی
نوشته شده توسط : hiwebex

در هر کسب و کار و صنعتی، همواره تعدادی از نمونه ها در قیاس با سایر رقبا عملکرد بهتری داشته و موفق تر ظاهر می گردند. در میان موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرتی نیز موسساتی وجود دارند که خدمات مطلوب تری به مشتریان خود ارائه می دهند و بیشتر از سوی مشتریان مورد استقبال واقع می گردند. در ادامه به معرفی برخی از موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرتی که از طراحی سایت خدمات مهاجرتی به گونه ای بهره برده اند که توانسته اند تعداد مخاطبین زیادی را جذب موسسه خود نمایند، اشاره می نماییم:

bittrack.com

این سایت، مربوط به یکی از موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرتی است که با بهره مندی از طراحی سایت مناسب، توانسته است مخاطبین زیادی را به خود جلب نماید. از جمله مواردی که این موسسه ارائه دهنده خدمات مهاجرتی در طراحی سایت خود لحاظ نموده است، ارائه اطلاعات جامع در خصوص کشورهای مختلف می باشد.

 

kingswayimmigration

این سایت نیز نمونه موفق دیگری است که با بهره مندی از طراحی سایت مناسبی که امکانات موسسه ارائه دهنده خدمات مهاجرتی را به بهترین نحو ممکن معرفی نموده است، توانسته است جلب توجه مخاطبین را بنماید. از دیگر مواردی که در موفقیت طراحی سایت این موسسه ارائه دهنده خدمات مهاجرتی نقش به سزایی داشته است، معرفی نمودن افتخارات حاصله در زمینه مدارک زبان مورد پذیرش کشورهای مهاجر پذیر می باشد.

 

raoconsultants

این سایت نیز یکی از نمونه های موفق در طراحی سایت می باشد که مربوط به یک موسسه هندی است که از جمله موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرتی بوده و از جمله خدمات ارائه شده از سوی این موسسه، ارائه ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی می باشد. از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این موسسه که در طراحی سایت این موسسه نیز لحاظ گشته است، ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص مهاجرت به تمام نقاط دنیا می باشد و در حقیقت، این موسسه، تعداد کشورهای زیادی را به منظور مهاجرت، پوشش می دهد.

 

globaltree

این سایت نیز از جمله سایت های موفق و پر مخاطب می باشد که متعلق به یکی دیگر از موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرتی بوده و امکانات موسسه را به بهترین نحو ممکن به مخاطبین معرفی می نماید. از جمله مواردی که در طراحی سایت این موسسه لحاظ شده است و در موفقیت این موسسه نقش داشته است، ارائه فرصت های شغلی  و همچنین ارائه اخبار روز دنیا در سایت این موسسه می باشد.

 

متن قبل: برندسازی سایت خدمات مهاجرتی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: