استراتژی های بازاریابی گل و گیاه
نوشته شده توسط : hiwebex

استراتژی های بازاریابی گل و گیاه از اساسی ترین اقداماتی است که بعد از طراحی سایت و راه اندازی آن باید انجام شود. استراتژی های بازاریابی گل و گیاه می بایست به گونه ای تدوین و پیاده سازی گردد که بتواند منجر به جلب نظر و اعتماد مشتریان شده و باعث سوددهی به باغداران و پرورش دهندگان گل و گیاه گردد. در راستای پیاده سازی استراتژی های بازاریابی گل و گیاه، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به ویژه طراحی سایت، می تواند بسیار راهگشا باشد. استراتژی های بازاریابی گل و گیاه، شامل بیانیه هایی است که در آنها ایده هایی در خصوص چگونگی ارائه و عرضه محصول به صورت حرفه ای در بازار مطرح شده است. پیش از تبیین استراتژی های بازاریابی گل و گیاه، عرضه کنندگان گل و گیاه و صاحبان چنین مشاغلی می بایست در وهله اول به شناسایی و تجزیه و تحلیل محیط بازار بپردازند. در این مقاله بیشتر با این مسئله آشنا می شویم.

عوامل مؤثر براستراتژی های بازاریابی گل و گیاه

  • شناخت بازار محلی : شناخت بازار محلی و در اولویت قرار دادن آن نسبت به بازار جهانی، یکی از عوامل مؤثر بر استراتژی های بازاریابی گل و گیاه می باشد. زیرا عموما مشتریان به دنبال گیاهان سازگار با محل زندگی خود می باشند و از پذیرش گیاهان متعلق به جغرافیای متفاوت با منطقه محل زندگی خود اجتناب می نمایند تا بتوانند به خوبی از عهده پرورش گیاه مورد نظر خود بر بیایند. این شناخت، می تواند از طریق لحاظ نمودن گزینه هایی در طراحی سایت که گویای سلایق مشتریان می باشد، محقق گردد.
  • تقسیم بندی بازار : تقسیم بندی بازار به دو قسمت مشتریان فردی و مشتریان گروهی نیز یکی دیگر از مواردی است که در استراتژی های بازاریابی گل و گیاه می بایست مورد توجه قرار گیرد. صاحبان مشاغل در این حوزه می توانند در طراحی سایت خود، لینک هایی برای سازمان ها و ارگان هایی در نظر بگیرند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان گل و گیاه را دارا می باشند.
  • هدف گذاری بازار : هدف گذاری بازار به معنای انتخاب گروه و یا قشر خاصی از افراد جامعه و تمرکز بازاریابی بر روی آن قشر خاص نیز می تواند بر استراتژی های بازاریابی گل و گیاه تأثیرگذار باشد. این بازاریابی می تواند از طرق مختلف، از جمله بهره جستن از طراحی سایت صورت پذیرد.
  • استفاده از طراحی سایت : بهره جستن از طراحی سایت به نحوی که گیاهان ارائه شده از سوی فروشگاه باغبانی مربوطه و خدمات قابل ارائه از سوی آن فروشگاه را به بهترین شکل ممکن به مشتریان معرفی نماید، نیز از مهمترین عوامل مؤثر بر استراتژی های بازاریابی گل و گیاه می باشد. در طراحی سایت مربوطه، می بایست عوامل متعددی از سوی طراحان سایت مورد توجه قرار گیرد تا باغبانان و پرورش دهندگان گل و گیاه، بتوانند در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی گل و گیاه موفق شده و بتوانند از طراحی سایت بهره مطلوب را ببرند.
  • محصول : توجه به کیفیت محصول تولید شده و رقابت با سایر محصولات موجود در بازار و ارتقاء کیفیت محصولات، یکی دیگر از عوامل اصلی در استراتژی های بازاریابی گل و گیاه می باشد. به منظور آشنایی با کیفیت سایر محصولات که از سوی رقبا به بازار عرضه می گردند، پرورش دهندگان گل و گیاه، می توانند در طراحی سایت خود، لینکی در نظر بگیرند تا افراد بتوانند با ورود به سایت، از طریق آن لینک نظرات خود را در خصوص آن محصولات ارائه دهند.

متن قبل: اپلیکیشن موبایل گل و گیاه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: