نمونه های موفق طراحی سایت گل و گیاه
نوشته شده توسط : hiwebex

دقت به نحوه طراحی سایت گل و گیاه، امری بسیار مهم می باشد زیرا در هر حیطه کاری، همواره مواردی که از سایت های پربازدیدتری بهره مند باشند، موفق تر بوده و مشتریان بیشتری به خود جلب می نمایند.در ادامه به بررسی برخی از موفق ترین سایت ها در حوزه گل و گیاه که از طراحی سایت به نحوی مطلوب بهره برده اند و توانسته اند مخاطبین زیادی جذب نمایند، می پردازیم.

rhs.org.uk

این سایت، یکی از نمونه های موفق در حوزه گل و گیاه می باشد که با بهره جستن از طراحی سایت مطلوب، توانسته به موفقیت چشمگیری در جلب مشتریان دست پیدا نماید.از جمله مواردی که در طراحی سایت این مجموعه لحاظ شده است، معرفی گل و گیاه مربوط به فصل و حتی ماه جاری و نحوه پروش آنها می باشد. همچنین در این سایت زمان برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه اطلاع رسانی می گردد.

greatbritishgardens.co.uk

این سایت یکی دیگر از نمونه طراحی سایت های گل و گیاه موفق موجود در بریتانیا می باشد. از جمله مواردی که در طراحی سایت این مجموعه لحاظ شده است، معرفی باغ های گل و گیاه واقع در 10 قسمت از بریتانیا که هر قسمت شامل حدود 30 باغ می باشد، و معرفی باغ های موجود در سرتاسر جهان می باشد. همچنین از دیگر موارد مؤثر در موفقیت این سایت، می توان به معرفی بازدیدهای رایگان در این سایت اشاره نمود. این بازدیدها، مربوط به تعطیلات آخر هفته بوده و می تواند در جذب مشتریان بسیار موثر واقع گردد.

همچنین در طراحی سایت این مجموعه، بخشی در نظر گرفته شده است که مربوط به موفق ترین طراحان سایت بوده و همچنین اطلاعاتی در خصوص دیگر سایت های گل و گیاه در این بخش ارائه شده است.

heligan.com

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق می باشد. طراحی سایت این مجموعه، بسیار پر زرق و برق بوده و کاملا به منظور اهداف تجاری طراحی شده است. این سایت به چندین زبان طراحی شده است.در این سایت اطلاعاتی در حوزه گل و گیاه و همچنین در مورد برخی حیوانات ارائه می گردد. برگزاری تورهای مجازی و همچنین ارائه فروشگاه های بسیار گسترده به صورت آنلاین و نیز امکان ارتباط زنده از طریق وب کم، از جمله دیگر امکاناتی است که در طراحی این سایت لحاظ شده و در موفقیت این سایت تاثیرگذار بوده است.

ngs.org.uk

این سایت نیز از دیگر نمونه های موفق در حوزه طراحی سایت گل و گیاه می باشد که دلیل عمده موفقیت آن، معرفی باغ هایی است که با اهداف انسان دوستانه و به صورت خیریه احداث شده اند و به همین خاطر، افراد زیادی به منظور کمک به خیریه، از این سایت بازدید نموده و مبالغ قابل توجهی نیز پرداخت می نمایند.  با بررسی نمودن چند نمونه سایت موفق که از نکات ظریفی در طراحی سایت بهره برده اند، می توان در خصوص طراحی سایت گل و گیاه، به ایده های جالب و الهام بخشی دست یافت.

متن قبل: برندسازی گل و گیاه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: