ویژگی ها و قابلیت های سایت گل و گیاه
نوشته شده توسط : hiwebex

سایت گل و گیاه، سایتی است که به منظور طراحی آن، علاوه بر بهره بردن از اطلاعات علمی مربوط به گیاهان مختلف، می بایست از نکات فنی و حرفه ای در خصوص طراحی سایت نیز بهره برد. در ادامه به بیان برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که در طراحی سایت می بایست لحاظ شود تا سایت گل و گیاه بتواند به نحو قابل توجهی نظر مخاطبین را به خود جلب نماید، می پردازیم.

برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که در طراحی سایت گل و گیاه

  • ارائه اطلاعات جامع در خصوص گیاهان

از جمله مواردی که در طراحی سایت گل و گیاه می بایست حتما مورد توجه قرار گیرد، ارائه اطلاعاتی جامع در خصوص انواع گونه های گیاهی و شرح روش کاشت و نگهداری و پرورش این گیاهان در سایت گل و گیاه می باشد.

  • معرفی باغ های مختلف

یکی از نکاتی که در سایت گل و گیاه می بایست در نظر گرفت، لحاظ نمودن معرفی نمودن باغ های مختلف و ارائه اطلاعات جامعی در خصوص این باغ ها، در طراحی سایت می باشد.این باغ ها می توانند در نقاط مختلف جهان واقع شده باشند.

  • برگزاری تورهای مجازی

از دیگر مواردی که در طراحی سایت مربوط به سایت گل و گیاه می توان مورد توجه قرار داد، برگزاری تورهای مجازی و امکان گفتگوی آنلاین از طریق وب کم می باشد، به گونه ای که مخاطبین، خود را در آن مکان تصور نموده و نسبت به حضور در آن باغ ها، ترغیب گردند.

  • برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین

برگزاری کلاس های آموزشی در سایت گل و گیاه و لحاظ نمودن این مورد در طراحی سایت، می تواند در علاقمند نمودن مشتریان و علاقمندان به این حوزه نقشی اساسی ایفا نموده و آنها را نسبت به بازدید از باغ مربوطه و خرید گل و گیاه و یا ابزار باغبانی ترغیب نماید.

  • فعالیت های انسان دوستانه و خیریه

مورد دیگری که در طراحی سایت گل و گیاه می توان لحاظ نمود، معرفی باغ ها و نمایشگاه های گل و گیاهی است که با اهداف انسان دوستانه و به صورت خیریه برگزار می گردند. این مورد نیز در ترغیب مردم به سایت مورد نظر بسیار موثر می باشد.

طراحی سایت گل و گیاه، امری ظریف می باشد که در دنیای پررقابت امروزی، به منظور طراحی سایت در این حوزه، می بایست از دانش روز دنیا بهره جست و نکات متعددی را مورد توجه قرار داد تا بتوان ذائقه کاربران را شناسایی نموده و در جلب مخاطبان به سمت کسب و کار خود، گامی مؤثر برداشت.

متن قبل: طراحی سایت پرورش گل و گیاه

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: