راهنمای بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات
نوشته شده توسط : hiwebex

یکی از مسائلی که فروشندگان طلا و جواهرات با آن روبرو هستند، بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات است. استفاده از تکنیک های مناسب برای دستیابی به رتبه های بالای جستجو نیازمند مهارت های خاصی است که در اینجا سعی می کنیم به برخی از نکات مهم بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات بپردازیم.

نکات بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات

با توجه به اینکه جواهرات یکی از رقابتی ترین بازارها در محیط وب هستند، رتبه بندی یکی از چالش های اساسی است. جستجوگرها می توانند تنها به عنوان وسیله ای برای تعیین موقعیت طراحی سایت عمل کنند. عناصر زیادی برای بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات وجود دارند و بر رتبه بندی اثر گذارند.

  • نمایش تصویر فروشگاه

باید بهترین تصور را در ذهن کاربران نسبت به طراحی سایت خود ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما توجه کاربران را به خود جلب می کند. باید از طرح های تازه و سبکی نوآورانه برای بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات استفاده کنید.

  • عنوان صفحه

عنوان صفحه یا برچسب عنوان به موتور جستجو نشان می دهد که صفحه در چه موردی است.  در هر صفحه ایده آل باید یک عنوان متفاوت وجود داشته باشد.

  • کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در واقع لیستی از عبارات کلیدی هستند. کلماتی که کاربران جستجو می کنند باید کلمات کلیدی شما باشند تا بهینه سازی سئو در طراحی سایت طلا و جواهرات به درستی اجرا شود.

  • توضیحات متا تگ

هنگامی که یک عبارت جستجو را وارد می کنید یک توضیح کوتاه در زیر عنوان صفحه ای از طراحی سایت ها ظاهر می شود. این توضیحات متا تگ است و با این توضیحات به مشتریان بالقوه خود اطلاعاتی در مورد وب سایت می دهید. آنها را به بازدید از وب سایت تشویق می کنید. همچنین، توضیحات متاتگ برخی از کلمات کلیدی متن را شامل می شوند.

  • محتوای صفحه

محتوای صفحه شما باید ارتباط مناسبی با عنوان صفحه و کلمات کلیدی شما داشته باشد. شما باید به طور خاص عبارات کلیدی را در آن وارد کنید.

  • متن پر رنگ – Bold text 

با این ویژگی می توانید به موتورهای جستجو این پیام را بدهید که چه چیزهایی در صفحه برای شما مهم هستند.

  • تیترها و زیرتیترها

تیتر ها و زیرتیترها در صفحه به محتوای صفحه و کلمات کلیدی آن بستگی دارند و از عوامل موثر بر بهینه سازی سئو در وب سایت طلا و جواهرات به حساب می آیند.

  • محبوبیت لینک (Off Page SEO)

لینک های سایت شما در بهینه سازی سئو در وب سایت طلا و جواهرات از اهمیت بسیاری برخوردارند. این لینک ها به موتورهای جستجو این پیام را می دهند که وب سایت شما ارزش دیدن را دارد. اگر محتوای صفحه شما به درستی نوشته شده باشد، آموزنده و جذاب است و افراد به آن لینک هایی ایجاد می کنند.

  • لینک هایی از شبکه های اجتماعی (Off Page)

آیا تا به حال به تاثیر شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر، گوگل پلاس، Pinterest  و دیگر شبکه ها  بر وب سایت خود توجه کرده اید؟ یکی از عواملی است که به طور نامحسوسی بر بهینه سازی سئو در وب سایت طلا و جواهرات و رتبه بندی وب سایت شما تاثیر می گذارد.

مدت زمان فعالیت وب سایت، کلاس دامنه و میزبان وب سایت، کلید واژه در دامنه، استفاده از کلید واژه در URL، سرعت سرور، قابلیت خوانایی و اعتبار HTML  وب سایت، نام تصاویر و کلمات کلیدی در HTML، از دیگر عوامل بهینه سازی سئو در وب سایت طلا و جواهرات به حساب می آیند.

متن قبل: ایده هایی برای بازاریابی آنلاین وب سایت طلا و جواهرات

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: