طراحی سایت فروش بیتکوین
نوشته شده توسط : hiwebex

بیتکوین یک ارز دیجیتال می باشد و در اصطلاح ساده ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتال است که یک واسط مبادله ای به حساب میآید. به طور خلاصه می توان اینگونه تشریح کرد که ارز رمز پایه یک سیستم مسکوکات مجازی است که عملکردی بسیار شبیه به سیستم ارز استاندارد دارد و کاربران خود را قادر می سازد تا پرداخت مجازی برای کالاها و خدمات داشته باشند، بدون اینکه مرجع ذی صلاح مرکزی وجود داشته باشد بیتکوین اولین ارز مجازی یا رمزنگاری شده می باشد که در سال 2008 توسط ساتوشی ناکاموتو ارائه شد. لازمه خرید و فروش مجازی این ارز، طراحی سایت میباشد که این طراحی باید به گونه ای باشد که در جذب فروشندگان و خریداران به خوبی عمل کند.

نوسانات بیتکوین

از زمانی که بیتکوین به دنیای امروزی و مجازی بطور رسمی معرفی شد، دچار نوسانات تقریبا شدیدی شد. در ابتدا قیمت بیتکوین حدود هزار دلار بود و کم کم به حدود 5هزار دلار نیز رسید. این افزایش قیمت و در پی آن کاهش قیمتی که در سال 2011 داشت باعث شد سرمایه گذاران سنتی از این ارز دیجیتال فراری باشند. اما بطور کل بیتکوین در سالهای اخیر رشد مثبتی داشته و قیمت آن رو به افزایش بوده است. این نوسانات برای سرمایه گذاران و کسانی که بطور روزانه معاملات ارزی انجام می دهند میتواند بسیار سودمند باشد چرا که با استفاده مثبت از این نوسانات میتوانند به سود زیادی از فروش بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتال برسند.

هدف طراحی سایت فروش بیتکوین

به دلیل اینکه این ارز ها دیجیتالی و مجازی هستند، برای خرید و فروش آنها باید طراحی سایت صورت بگیرد. از طریق یک طراحی سایت خوب و با کیفیت می توان به خرید و فروش بیتکوین پرداخت. در این طراحی سایت ها باید عوامل مختلفی رعایت شود از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا: در طراحی سایت فروش بیتکوین رعایت این نکته جزو عوامل بسیار ضروری به حساب میآید. چرا که افراد یا کاربران زمانی اقدام به خرید و فروش از این سایت ها می کنند که از ایمن بودن سایت و اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایند.
  • چند زبانه بودن: طراحی سایت فروش بیتکوین باید به گونه ای باشد که هر کاربری از هر نقطه دنیا بتواند به آن دسترسی داشته باشد. کاربر باید بتواند با استفاده از منوی تغییر زبان، به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشد و اقدامات مورد نظر خود را انجام بدهد.
  • آسان بودن فرآیند خرید و فروش: در طراحی سایت فروش بیتکوین باید این نکته در نظر گرفته شود که مراحل خرید و فروش برای هر کاربری از هر قشر و سطح تحصیلاتی آسان باشد. مشخص کردن مراحل خرید و توضیح آن باعث میشود افراد بیشتری از طریق این سایت اقدام به خرید و فروش بکنند.

برای طراحی سایت فروش این ارز با در نظر گرفتن عوامل فوق و عوامل مهم دیگر، میتوان یک سایت موفق داشت که افراد براحتی بتوانند به آن اعتماد و اقدام به خرید و فروش بکنند.

متن قبل: طراحی سایت فروش اتریوم

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: