انواع سایت های ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : hiwebex

برای آشنایی با انواع ارز دیجیتال و نحوه کارکرد آنها باید با انواع سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند آشنا شویم. نحوه کارکرد و طراحی سایت هر کدام از این سایت ها سبب تمایز آنها میشود. اگر بخواهیم ارز دیجیتال را در یک جمله بطور ساده تعریف کنیم میتوانیم بگوییم که یک کد رمزنگاری شده میباشد که میتوان از آن برای پرداخت به جای پول در فضای مجازی استفاده کرد. ارزهای دیجیتال این امکان را به افراد میدهند که بدون اینکه به بانک مراجعه و ثبت نام کنند، پول های خود را ذخیره و یا پرداخت کنند.

دلیل محبوبیت ارز دیجیتال

امروزه ارزهای دیجیتال از محبوبیت بالایی در میان عامه مردم برخوردارند. دلایل این محبوبیت را در ذیل به اختصار بیان میکنیم.

  • امنیت: یک دلیل محبوبیت این ارز امنیت و ناشناس بودن آن است. همین امنیت باعث میشود تقلبی در آن رخ ندهد و بعبارتی قابل هک کردن توسط هکرها نباشد.
  • غیرمتمرکز بودن: این عبارت راجع به ارز های دیجیتال به وفور استفاده میشود و به این معناست که سازمان های دارای اعتبار مانند بانک ها یا دولت ها نیمتوانند در آن دخالتی داشته باشند. در واقع ارز دیجیتال تحت تاثیر هیچ ارگان، سازمان یا قوانین دولتی نمیباشد.
  • استخراج آسان: همانطور که در بالا اشاره شد بدلیل اینکه ارز دیجیتال نیازی به ثبت نام ندارد، فرآیند استخراج آن برای تمامی افراد آسان میباشد و افراد میتوانند به روش های مختلف آن را استخراج کنند.

با وجود مزیت های زیادی که برای ارز دیجیتال وجود دارد، معایبی نیز برای آنها میتوان نام برد. از جمله معایب آن میتوان به مسئولیت پذیری زیاد آن اشاره کرد، به این معنا که اگر بانک دچار سرقت شود پول های آن جایگزین میشوند اما ارز دیجیتال اگر دزدیده شود جایگزین ندارد و قابل بازگشت نیست.

بررسی انواع طراحی سایت و سایت های ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال در قالب های متفاوتی عرضه میشوند بنابراین علاوه بر شناخت ارز دیجیتال باید انواع طراحی سایت و سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند را نیز شناسایی کرد و با کارکرد آنها آشنا شد. در ذیل به توضیح انواع این سایت ها میپردازیم.

  • سایت خرید و فروش ارز مجازی

اینگونه طراحی سایت ها همانطور که از نامشان پیداست به خرید و فروش ارز میپردازند. خرید و فروش در این سایت ها بصورت آنلاین و حضوری انجام میپذیرد و لازمه شروع به خرید و فروش در آن خرید و تهیه کیف پول مجازی میباشد. با ایجاد حساب کاربری در سایت و امکان دسترسی به گزینه های مختلف سایت میتوان به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت. مزیت این مدل طراحی سایت ها این است که علاوه بر خرید ارز میتوان ارز خود را نیز به این سایت فروخت.

  • سایت نقد و بررسی ارزش ارز دیجیتال

در اینگونه طراحی سایت ها ابتدا تاریخچه تشکیل ارزهای دیجیتال و راه های دسترسی به آن مطرح میشود و به نقد و بررسی آن پرداخته میشود. به این شیوه که روند افزایش و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال را بررسی میکنند و دلایل آن و همچنین سیر صعودی یا نزولی ارز را نقد میکنند. در این سایت ها نمودارهای روند قیمت ارز دیجیتال را میتوان بصورت نمودار، جدول و یا متن های مربوط به آن مشاهده کرد.

  • سایت آموزش استخراج ارز دیجیتال

اینگونه طراحی سایت ها ماهیت آموزشی دارند و قرار نیست در آنها به فعالیت های خرید و فروش پرداخته شود. راه های مختلفی برای استخراج ارز دیجیتال وجود دارد که هر کدام بطور جداگانه مطرح و آموزش داده میشوند. روش های زیادی برای استخراج این ارز وجود دارند که 2 مورد از محبوبترین های آنها عبارتند از:

      – روش استخراج ابری: در این روش استخراج افراد نیازی به داشتن سخت افزار ندارند و میتوانند از شرکت های بزرگ سخت افزارهای مورد نیاز خود را اجاره کنند. در این روش شما به سخت افزار و کیف پول نیاز دارید. این روش استخراج خود دارای چندین روش زیرمجموعه میباشد.

      – روش استخرهای استخراج: این روش بعد از استخراج ارز دیجیتال به کار شما میآید. استخر استخراج جایی است که شما بعد از استخراج ارز دیجیتال مد نظر خود میتوانید به آن بپیوندید و به فعالیت بپردازید. استخرهای مختلفی برای این روش وجود دارد که میتوان سخت افزار مورد نظر خود را برای استخراج به آن وصل کرد و ارز دیجیتال را استخراج کرد.

بعنوان سخن پایانی میتوان گفت که ارز دیجیتال انواع مختلفی دارد و همچنین راه های استخراج آن هم نیز متنوع میباشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت تمامی فعالیت ها هم به این سو کشیده شده اند در نتیجه این پیشرفت شامل حال ارز هم شده و این تجارت پرطرفدار را هم وارد این عرصه کرده است. در این مقاله سعی بر این بود که بطور اجمالی به انواع طراحی سایت و سایت هایی که در این عرصه فعال هستند پرداخته شود.

متن بعد: ویژگی های طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: