نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی
نوشته شده توسط : hiwebex

ممکن است تا به حال با نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی آشنا شده باشید. برای فروش پول و ارز مجازی برخی از وب سایت ها به طور چشمگیری عملکرد مناسبی را از خود نشان می دهند. قابلیت اعتماد یکی از عواملی است که به عنوان ویژگی مثبت در این وب سایت ها باید وجود داشته باشد. اینکه چه کسی از پول مجازی برای اولین بار استفاده کرده است، همچنان ناشناخته باقی مانده است. با اینحال وب سایت ها و برنامه های زیادی وجود دارند که کاربران به آسانی می توانند در آنها به معامله ارز مجازی بپردازند. در این متن به بررسی و معرفی برخی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی می پردازیم.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی است که برای خرید و فروش پول مجازی قابل اعتماد است. دلیل محبوبیت این سایت روش انجام معاملات در کسب و کار است. با استفاده از متوسط هزینه دلار کاربران می توانند به طور خودکار خرید پول مجازی را در هر هفته یا هر ماه انجام دهند. این پلتفرم بسیار ساده است و کاربران به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

 Coinbase

LocalBitcoins

یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی برای افرادی است که از پول مجازی استفاده می کنند. این وب سایت به کاربران پس از وارد شدن، صفحه خاص کشور را نشان می دهد. کاربران با انتخاب هر کشور می توانند خرید و فروش پول مجازی را انجام دهند. این سیستم بیشتر برای افراد و کاربران وب سایت مناسب است و در مورد شرکت های بزرگ چندان کارایی ندارد.

 LocalBitcoins

مورد بعدی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی، سایت Kraken است که به طور کامل بر تجارت پول مجازی متمرکز است. در این پلتفرم افراد قادر خواهند بود گزینه های مناسبی برای معامله بیابند. معاملات در این سایت کاملا امن است و قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای انجام معاملات پول مجازی به حساب می آید.

 Kraken

یکی از بزرگترین نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی مستقر در هنگ کنگ است. برای خریداران و فروشندگان پول مجازی این سایت توصیه می شود. این سایت بسیار کاربردی است و از پلتفرم مناسب و آسان برای کاربران تجارت پول و ارز مجازی برخوردار است.

OKCoin

 





:: برچسب‌ها: نمونه های موفق طراحی سایت فروش پول مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: