نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر
نوشته شده توسط : hiwebex

وب سایت ها و برنامه های زیادی به عنوان نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر شناخته می شوند که سفرهای بیرون شهری را ساده تر و آسان تر کرده اند. با استفاده از فناوری روز امکان برنامه ریزی سفرهای لذت بخش فراهم شده است. در این متن به معرفی نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر می پردازیم تا با ویژگی های متمایز هر یک آشنا شده و فرصت های بیشتری برای لذت از محیط اطراف برای شما فراهم شود.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت و  اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و  اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که جالب ترین راهنمای صوتی جهان به حساب می آید. می توانید گزینه های شهرهایی در سراسر دنیا را کلیک کنید و سپس دسترسی به محل سکونت در مکان های نمادین نشان داده می شود. این تجربه بسیار شبیه به تجربه ایست که از راهنمای تور دریافت می کنید و ویژگی همگام سازی گروهی این اطمینان را ایجاد می کند که تمام مسافران تجربه مشابهی در سفر خواهند داشت.

• Detour

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که به مسافران این امکان را می دهد تا به سرعت و راحتی سفرهای خود را سازماندهی کنند. بسته نرم افزاری به طور جهانی این امکان را فراهم می کند تا هر کس از اعضای خانواده و گروه های بزرگ لیست هایی را برای هر نوع سفر از جمله سفرهای روزانه، مسافرت های بین المللی و اقامت ایجاد کند. گزینه های اشتراک گذاری و طراحی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 

 Packing Pro

این برنامه یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است که نقشه هایی برای بیش از 800 شهر و منطقه کوچک را فراهم می سازد. به راحتی می توانید همه مکان ها از جمله جاذبه های گردشگری و آدرس دوستانتان را در منطقه بیابید.

 

 CityMaps2Go

 

این برنامه یکی از نمونه های موفق طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل حمل و نقل مسافر است. با موبایل کاملا سازگار است. همچنین، بلیط های ارزان قیمت قطار، اتوبوس، پروازهای آخرین لحظه در آن را می توانید با جستجویی ساده بیابید.

GoEuro

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: