نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی
نوشته شده توسط : hiwebex

با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، می توانید از آنها در زمینه کسب و کار خود الهام بگیرید و درسطح جهانی مطرح شوید. ما در شرکت طراحی سایت HiWebex قصد داریم شما را با انواع نمونه های موفق طراحی سایت در زمینه های مختلف آشنا کنیم که با شناخت نمونه های طراحی سایت در دنیا بتوانید صنعت خود را بهتر و شایسته تر معرفی کنید. در ادامه چند مورد از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی را معرفی می کنیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

itwreagents.com

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی می باشد که در آن با رعایت تمامی موارد یک سایت فروشگاهی، به یک سایت برتر تبدیل شده است. سادگی این سایت در نگاه اول و استفاده از رنگ بندی شیک و ساده مشتری را جذب می کند و باعث می شود با استفاده از منوی آسان به ثبت سفارش خود بپردازد. استفاده از تصاویر زنده در اسلایدر و رعایت اصول طراحی سایت باعث شده این سایت به یکی از سایت های موفق تبدیل شود و مشتریان زیادی را از آن خود کند.

 

merckmillipore.com

این سایت یکی سایت موفق آلمانی در زمینه فروش مواد شیمیایی می باشد که با استفاده از رنگبندی خاص خود در جذب کاربر به خوبی عمل کرده است. برای تبدیل شدن به یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، باید مواردی که در جذب مشتری تاثیر دارد را بطور دقیق رعایت کرد. چرا که این یکی از راه های افزایش فروش توسط این فروشگاه می باشد. رعایت تمامی المان های بصری و ساختاری در این سایت به وضوح و بطور دقیق اتفاق افتاده است.

 

rightpricechemicals.com

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، این سایت میباشد. همانطور که از تصویر صفحه اول آن پیداست با استفاده از رنگبندی خاص و مکمل توانسته از لحاظ بصری جلوه خاصی به سایت ببخشد. در این سایت تمامی محصولات بر اساس حروف الفبا ترتیب بندی شده اند و کار را برای مشتری آسان کرده است.

 

urmconveniencestores.com

مهمترین عاملی که باعث شده این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی باشد این است که در آن دسته بندی محصولات به دقت انجام شده و تمامی محصولات دارای ضمانت میباشند. پیشنهاد بسته بندی در این سایت به مشتریان داده شده و سادگی در طراحی صفحه اول این سایت به زیبایی انجام شده است.

در نهایت با بررسی هایی که انجام شد به این نتیجه میرسیم که در موفقیت و افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی چندیدن عامل اهمیت دارند، از جمله آنها میتوان به طراحی سایت برتر و با کیفیت اشاره کرد.

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: