نوشته شده توسط : hiwebex

به دلیل افزایش استفاده روزانه افراد از اینترنت و گسترش آن در دنیای امروز، طراحی سایت یکی از راه های افزایش فروش می باشد. طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را از بقیه سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند متمایز کند.

ویژگی های لازم برای طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی

اولویت و دغدغه مشترک تمامی سایت ها، جذب مشتری و افزایش فروش است در نتیجه این سایت ها باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشند که در جذب هرچه بیشتر مشتری به آنها کمک کند. طراحی سایت این فروشگاه ها باید به گونه ای باشد که برای مشتری این تصور را ایجاد کند که کالای مورد نیاز خود را از طریق خرید حضوری انجام می دهد. در ذیل به برخی از ویژگی های طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی اشاره می کنیم:

  • صفحه اصلی مناسب: در طراحی سایت به هر منظوری، این صفحه نخست سایت است که در جذب کاربر و ماندن او در سایت تاثیر دارد. در نتیجه صفحه اول باید به گونی ای طراحی شود که کاربر را متقاعد کند که در سایت بماند و او را به خرید تشویق نماید. المان ها و نکاتی که در صفحه اول بکار برده می شود بسیار در طراحی سایت موثر است. این صفحه باید بطور خلاصه گویای فعالیت آن سایت و وظایف و اهداف باشد. استفاده از رنگبندی مناسب آن سازمان و لوگوی مربوطه در تثبیت فروشگاه یا سایت در خاطر مشتری تاثیر دو چندان دارد.

 

  • تصاویر مناسب: در طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، استفاده از تصاویر مرتبط و با کیفیت یکی از قدم های مهم می باشد. در این دسته از سایت ها ممکن است به دلیل شباهت رنگی فیزیکی محصولات مشتری دچار سردرگمی شود در نتیجه تصاویر باید واضح بوده و بطور دقیق محصول را معرفی کند به گونه ای که مشتری حس کند خرید حضوری انجام می دهد.

 

  • منوی مناسب: استفاده از منوی شلوغ و پراکنده باعث سردرگمی مشتری و عدم تمایل او به خرید شود. در طراحی سایت فروش مواد شیمیایی، پالایشگاه یا پتروشیمی، منو باید طبقه بندی شده و بدون شاخ و برگ های زیادی باشد. منویی که دارای زیر منوهای زیادی باشد علاوه بر اینکه مشتری را در ادامه دادن خرید منصرف می کند، باعث کاهش فروش و تبلیغ منفی برای آن سایت می شود.

یک سایت در قدم اول باید بتواند از طریق طراحی سایت خود باعث افزایش فروش شود و در قدم بعدی از طریق ویژگی هایی که در بالا ذکر شد بتواند مشتری را برای خود جذب کند و از این طریق به افزایش فروش و تبلیغ خود در سطح جامعه و افراد کمک کند.

متن قبل: کسب و کار آنلاین در زمینه فروش مواد شیمیایی/ پالایشگاه یا پتروشیمی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: