نوشته شده توسط : hiwebex

برای آنکه بتوانید یکی از وب سایت های موثر و جذاب در بخش لوازم یدکی ایجاد کنید، نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می توانند انگیزه مناسبی برای طرح ایده آل شما باشند. از آنجایی که طرح های متفاوت هریک بر بخشی از بازار لوازم یدکی تمرکز دارند، در این متن به بررسی چند مورد از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

این وب سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است. طراحی نسبتا ساده و منوهای هوشمندانه برای کاربران بسیار مفید است. چند بخش اصلی کالاها و خدمات این موسسه در بالای صفحه و منوی اصلی به چشم می خورد.

بخش های سرویس و خدمات، تایر و چرخ، محصولات، فروش ویژه و اطلاعات از بخش هایی است که در منوی بالای صفحه گنجانده شده است. سابقه طولانی در این صنعت پاسخگویی مناسب به مشتریان از عوامل موثر در موفقیت این وب سایت به حساب می آید.

از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به حساب می آید. ظاهر تمیز و واضح سایت به مخاطبان مهم ترین محتوا را در نگاه اول نشان می دهد. همچنین مزایای محصولات در مقابل دیگر محصولات مشابه ذکر شده است. استفاده از اسلایدر در نمایش محصولات جدید به مخاطبان به طور موفقیت آمیزی عملکرد مناسب را نشان می دهد و همچنین معرفی جزئیات محصولات نیز در لینکی به صفحه دیگر برای کاربران فراهم شده است.

این وب سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است و به کاربران این امکان را می دهد تا قطعات خودروی با کیفیت خودروسازان مشهور را خریداری کنند. مسیر حرکت در این وب سایت آسان است و یافتن تمام قطعات مورد نیاز برای خودرو در انبار کار ساده ای خواهد بود.

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است که امکان جستجوی پیشرفته را بر اساس برند، مدل و دسته بندی قطعات یدکی برای کاربران فراهم می سازد. این وب سایت یکی از مجهزترین سایت های فروش قطعات یدکی خودرو محسوب می شود. سفارش آنلاین محصولات و خرید حضوری را برای مشتریان به سادگی فراهم می شود.

در بالای صفحه و در کنار سبد خرید ساعات کاری فروشگاه در دسترس است تا به خریدارانی که نیاز به اطلاعات بیشتر محصول یا مشاوره داشته باشند خدمات رسانی انجام دهند.

متن قبلی: قابلیت های طراحی سایت لوازم یدکی خودرو





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: