نوشته شده توسط : hiwebex

در صورتی که وب سایتی از ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت به طور جامعی برخوردار نباشد، هیچ گاه موفق به جذب بازدیدکنندگان نخواهد شد. در وب سایت هایی که از نظر ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت به خوبی طراحی می شوند، چگونگی سازماندهی و ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت آنها به عنوان شاخص مهمی از عملکرد وب سایت در نظر گرفته می شود. در این مقاله به صورت مختصر درباره اهمیت این ساختار توضیح میدهیم.

اهمیت ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت

این ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت باعث می شود که بازدیدکنندگان به مسیر مشخصی هدایت شوند و همچنین موتورهای جستجو آنچه که در جستجوی آن هستند را بیابند. این طراحی باید با صفحه های دستگاه موبایل و دسکتاپ سازگاری داشته باشد.

  • نسخه موبایل سایت: طبق تحقیقات انجام شده، بیش از 55 درصد جستجوها از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و این آمار روز به روز رو به رشد است. در صورتی که وب سایت شما با موبایل سازگاری نداشته باشد، ممکن است مشتریانی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند را با چنین ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت از دست بدهید. فراموش نکنید که سعی کنید گزاره ای منحصر به فرد از فروش را در ساختار معماری اطلاعات در طراحی سایت ارائه کنید.
  • نمایش سریع و موثر خدمات: کسب و کار شما زمانی در حدود 0-8 ثانیه در اختیار دارد تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کند و باید در پنجره ای کوچک قادر باشید تا سریعا گزاره ای از محصولات و خدمات را ارائه دهید. وب سایت هایی که به خوبی طراحی شده باشند، به وسیله متن، تصویر و ویدئو می توانند نقاط قوت فروش محصولات منحصر به فرد خود را در صفحه اصلی نمایش دهند. در اینصورت بازدیدکنندگان به سرعت شناختی راجع به کسب و کار شما پیدا خواهند کرد و اینکه دقیقا چه چیزهایی را می توانید به آنها ارائه دهید.
  • نمایش اطلاعات تماس: به طور واضح و در بخش های مختلف راه های تماس را اعلام کنید. یک وب سایت حرفه ای باید به افزایش فروش کمک کند و در بهبود کسب و کار نقش مهمی را ایفا کند.

متن بعد: معرفی بخش های اصلی طراحی سایت موثر

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: