تاثیر محتوای گرافیکی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

تاثیر محتوای گرافیکی در طراحی سایت بسیار مهم و غیر قابل انکار می باشد. باید بتوانید با محتوای گرافیکی در طراحی سایت مخاطبان را جذب کنید و پس از آن بازدیدکنندگان به خواندن و پردازش پیام ها و طی مسیر لینک ها در صفحات مختلف وب سایت شما به گردش خواهد پرداخت. در نهایت با اطمینان به خرید اینترنتی خواهند پرداخت. در این مقاله با چند مورد از کاربرد و تاثیر محتوای گرافیکی در طراحی سایت آشنا می شویم.

کاربرد محتوای گرافیکی در طراحی سایت و مزایای آن

  • تاثیرگذاری در ارتباط: محتوای گرافیکی در طراحی سایت در هماهنگی با محتوای کل عمل می کند و از پیام های شما به درستی پشتیبانی می کند، مفاهیم را به صورت بصری و به شکلی آسان برای پردازش ارائه می کند. همچنین محتوای گرافیکی در طراحی وب سایت به مشتریان اجازه می دهد تا با وب سایت در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنند.
  • برند سازی: محتوای گرافیکی در طراحی سایت با کیفیت خوب باعث می شود که نام تجاری شرکت شما تقویت شود و تصمیمات خرید در مشتریان را تسهیل می کند. محتوای گرافیکی در طراحی سایت باید با نام تجاری و محتوای وب سایت هماهنگی داشته باشد و بر نقاط قوت و ارزش های اصلی کسب و کار تمرکز داشته باشد و در نهایت کاربران را به خرید هدایت کند.
  • طراحی گرافیکی: اطمینان حاصل کنید که از سبک روز طراحی، ایده هایی را برای ارائه محتوای گرافیکی در طراحی سایت خود استفاده کنید. باید وب سایت از طراحی گرافیکی و زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد. طراحان حرفه ای وب باید در تمام جنبه های طراحی از روانشناسی رنگ و رزولوشن صفحه نمایش تا نیازهای دسترسی کاربر و تایپوگرافی به منظور تعامل، جذب کاربران و الهام بخشی توانمند باشند.

یادتان باشد که از کاربرد عکس های آماده در وب سایت بپرهیزید. تا جایی که ممکن است از عکس های آماده و تکراری در سایت خود استفاده نکنید. این کار برای کاربران چندان خوشایند نیست و سایت شما را غیر حرفه ای نشان می دهد.

متن قبل: راهکارهایی برای افزایش کیفیت محتوای طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: