مفهوم بازاریابی محتوا در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

احتمالا اصطلاح بازاریابی محتوا در طراحی سایت را شنیده اید، اما ممکن است منظور از آن را به درستی متوجه نشده باشید. بازاریابی محتوا در طراحی سایت شامل ایجاد و به اشتراک گذاری رسانه ها و انتشار محتوا به منظور خرید مشتریان است. این اطلاعات را می توان در فرمت های مختلف شامل مواردی از جمله پست های وبلاگ، اخبار، فیلم ها، مقالات مرتبط با حرفه، اینفوگرافیک یا داده نگاری، مطالعات موردی، راهنمای کاربردی، عکس ها و غیره مشاهده کرد. بازاریابی محتوا در طراحی سایت یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی وب سایت و کسب و کار محسوب می شود.

اهمیت بازاریابی محتوا در طراحی سایت

  • بهینه سازی سئو: ارسال پست های مرتبط، با ارزش و به روزرسانی به طور مرتب باعث افزایش سئو می شود و کمک می کند تا سایت شما به عنوان یک حرفه ای در رتبه های بالای نتایج جستجو نمایش داده شود و همچنین امکان برقراری تعامل بیشتر با مخاطبین را فراهم می کند. تمام این امکانات بازاریابی محتوا در طراحی سایت برای هر کسب و کاری مزایای بی نظیری محسوب می شوند.
  • محبوبیت: یکی از مزایای انتشار بازاریابی محتوا در طراحی سایت اینست که تعداد افرادی که وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند، افزایش می دهد. موتورهای جستجو بازاریابی محتوا در طراحی سایت خوب و با کیفیت را به عنوان امتیاز مثبت در نظر می گیرند و به ویژه مطالب به روز شده به طور مرتب می تواند نتیجه ای شگفت آور به همراه داشته باشد.

اگر می خواهید افراد از وب سایت شما دیدن کنند، باید محتوا در طراحی وب سایتی فراهم کنید که آنها تمایل به دیدن آن داشته باشند. باید این مسئله را در نظر داشته باشید: چند صفحه در مورد محصولات و خدمات شرکت در وب سایت توضیح داده شده است؟ در یک وبلاگ می توانید محتوای تازه و مرتبط را هر روز به سایت خود بیافزایید.

متن قبل: بررسی کیفیت محتوا در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: