نحوه نگارش محتوای طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

در نگارش محتوای طراحی سایت خود باید دقت کنید زیرا با میزان فروش شما ارتباط زیادی دارد. بسیار دیده شده است که به دلیل عدم آگاهی، گاها این نگارش ها به درستی صورت نمی گیرد و سایت مورد نظر با محتوایی غیر استاندارد که با صرف هزینه و زمان زیادی جمع آوری شده پر می شود و در عین حال تاثیر مثبتی ندارد. در این مقاله نکاتی که برای نگارش محتوای وب سایت تجارت آنلاین شما مورد نیاز است عنوان می شود.

نکاتی در مورد نحوه نگارش محتوای طراحی سایت برای کسب و کار

  • درباره ما: باید در مورد اینکه چه شرکتی هستید و نوع فعالیت های شما در چه حوزه ای انجام می شود، چه کالاها و خدماتی ارائه می کنید و مخاطبان هدف شما اصولا چه کسانی هستند توضیحاتی را برای نگارش محتوای طراحی سایت فراهم کنید.
  • بررسی مستمر سایت: می توانید در مورد اینکه جستجوگرها چگونه ساز و کار حفظ و نگهداری ترافیک سایت شما را بررسی می کنند اطلاعاتی بدست آورید. دقت داشته باشید که استفاده از ابزارهایی مثل گوگل آنالیز بسیار میتواند در نگارش محتوای طراحی سایت شما موثر باشد. چرا که بر حسب آن شما میتوانید بهترین استراتژی ممکن برای محتوای خود را پیدا کنید.
  • سادگی: یکی از نکات مهم در در نگارش محتوای طراحی سایت قابل فهم بودن و راحتی در دسترسی آن برای همه می باشد. باید دقت کنید اطلاعات بسیار واضح، رسا و به آسانی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. بنابراین باید در چگونگی ساختار محتوا، کلمات و موضوعات آن بسیار دقت کنید.
  • پرهیز از کپی برداری: از مطالب کپی در وب سایت خود برای نگارش محتوای طراحی سایت استفاده نکنید. این کار باعث می شود که در رتبه بندی جستجوگرها امتیاز منفی کسب کنید و این مورد اصلا برای موقعیت سایت شما مناسب نیست.

نگارش محتوای طراحی سایت خوب به شما کمک می کند که لینک های بیشتری را دریافت کرده و اعتماد افراد را نسبت به شرکت خود افزایش دهید. باید بتوانید عاملی برای تمایز میان سایر رقبای خود ایجاد کنید. بنابراین همیشه سعی کنید که با بررسی های مستمر، بتوانید هرروز محتوای بهتری را تولید کنید.

متن قبل: محتوای طراحی سایت برای کسب و کار آنلاین

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: