راه کارهای جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

برای جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت تکنیک های زیادی وجود دارد که با بعضی از آنها در مقالات قبلی آشنا شدیم. با این حال، جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت همیشه به عنوان مهمترین چالش ها برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین به شمار میرفته است. در این مقاله، با چند نکته قابل توجه دیگر که با رعایت آنها در طراحی سایت میتوان اعتماد مشتری را جذب کرد آشنا می شویم .

بهترین راه کارهای جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت

  • رفع نیازها: درست است که هیچگاه نمیتوان تمام نیازهای مشتریان را پوشش داد. با این حال، حول موضوع جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت می توان بیشتر نیازهای یک مشتری را براورده کرد. به طور مثال، طراحی ریسپانسیو باعث میشود تا سایت شما به خوبی در گوشی های موبایل قابل استفاده باشد و همین موضوع باعث می شود که مشتری ها مجبور به استفاده از کامپیوتر نباشند و در نهایت باعث ایجاد حس رضایتمندی و جذب اعتماد مشتری می شود.
  • پشتیبانی: هیچگاه نباید مشتری را تنها گذاشت. دقت داشته باشید که برای جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت خود می توانید با استفاده از امکاناتی مانند چت آنلاین و یا حتی درگاه تماس تلفنی گویا استفاده کنید. همچنین داشتن صفحه درباره ما و تماس با ما به صورتی که تمام اطلاعات تماس به خوبی در آن درج شده باشد نیز از جمله موارد تاثیر گذار برای جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت می باشد.
  • شبکه های اجتماعی: یکی از بهترین روش های جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت، ایجاد شبکه های اجتماعی و فعالیت پایدار در آنها و در نهایت اتصال آنها به سایت می باشد. به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی با توجه به تنوع و گسترشی که در این چند سال اخیر داشته اند، بهترین راه برای جلب اعتماد مشتری می باشد.
  • درج نظر مشتریان: همانطور که میدانید، اعتماد مشتریان به یکدیگر بسیار بیشتر از اعتماد مشتری به یک فروشنده می باشد. این به آن معناست که به طور مثال اگر دوست شما یک برند را به شما معرفی کند و استفاده از خدمات آن را به شما پیشنهاد دهد، در مقایسه با تبلیغات خود آن فروشگاه، تاثیر بسیار بیشتری بر ایجاد تمایل خرید در شما از آن برند خواهد داشت. به همین دلیل، یکی دیگر از برترین تکنیک های جذب اعتماد مشتری در طراحی سایت، استفاده از نظرات مشتریان راضی سابق می باشد.

متن قبلی: ترفندهای طراحی سایت با هدف جذب مشتریان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: