راه های ارائه طراحی سایت فروش آنلاین
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا تا به حال برای کسب و کار خود به دنبال راه های بهبود ارائه طراحی سایت فروش آنلاین بوده اید؟ آیا می دانید چه عوامل و آیتم هایی می توانند برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین موثر باشند؟ در این مقاله به تعداد محدودی از این موارد اشاره شده است.

آنچه باید برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین به خاطر بسپارید

  • محتوای تصویری مناسب: از عکس های ارزان و بی کیفیت برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین اجتناب کنید. همچنین استفاده از عکس های بسیار زیاد در وب سایت چندان سودمند نخواهد بود. بنابراین، در صورتی که مایل به سرمایه گذاری اندک بر تصاویر خوب نیستید بهتر است آن را رها کنید. برخی از افراد وب سایت های دیگر با عکس های بزرگی را می بینند و فکر می کنند که واقعا به این چنین عکس هایی در طراحی سایت نیاز دارند. اما برای هزینه های عکاسی با کیفیت بالا چندان تمایلی از خود نشان نمی دهند و نهایتا از عکس های تکراری و با کیفیت پایین استفاده می کنند. پیشنهاد می شود برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین اگر از تصاویری که چیز جدیدی برای انتقال به مشتری ندارند در طراحی سایت خود استفاده میکنید، بهتر است استفاده از تصاویر را به حداقل برسانید.
  • نظر مشتری: از نظرات مشتریان برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین استفاده کنید. نظرات مشتریان می تواند یکی از عناصر مهم برای بسیاری از سایت های کسب و کار باشد. اگر کسب و کار شما نام تجاری جدیدی دارد، بهتر است برای اولین بار برخی نظرات مشتریان را به جای انتشار توصیه های عمومی در وب سایت خود استفاده کنید. اما حتی چند بلوک متن از نظرات مشتریان می تواند به ایجاد اعتبار شما و افزایش آن نزد کاربران کمک کننده باشد.
  • محتوای ویدیویی مناسب: استفاده از اجزای ویدئویی در صورت امکان برای ارائه طراحی سایت فروش آنلاین مفید خواهد بود. می توانید توضیحات بخش هایی را به صورت فایل های ویدئویی در دسترس کاربران قرار دهید.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: