راهکارهای سئو برای طراحی سایت در کسب و کار
نوشته شده توسط : hiwebex

بهبود سئو برای طراحی سایت در کسب و کار همیشه یکی از چالش برانگیز ترین عواملی بوده است که طراحان سایت و وب مسترها با آن روبرو بوده اند. البته با وجود تعدد راهکارهای سئو برای طراحی سایت در کسب و کار و عمل کردن به آنها، این کار چندان هم سخت به نظر نمی رسد. در این مطلب با تعدادی از این راه کارها آشنا می شویم.

راهبردی موثر برای بهبود سئو برای طراحی سایت در کسب و کار

  • بهینه سازی تصاویر: طبیعتا بخش قابل توجهی از یک سایت را تصاویر تشکیل میدهند. بنابراین یکی از بهترین موارد از راهکارهای سئو برای طراحی سایت در کسب و کاربهینه سازی تصاویر برای سئو می باشد. منظور از این بهینه سازی مواردی چون قرار دادن متن جایگزین برای تصاویر (Alt)، انتخاب نام مناسب برای تصویر و بهینه سازی ساختاری مثل کاهش حجم عکس می باشد. توجه داشته باشید که سعی کنید بیشتر از تصاویر اختصاصی استفاده کنید.
  • ایجاد بک لینک: در معقوله سئو برای طراحی سایت در کسب و کار، وجود بک لینک های معتبر و مرتبط بسیار موثر می باشد. البته باید توجه داشته باشید که این بک لینک ها باید حتما مرتبط بوده و دارای اعتبار باشند. چرا که اگر بک لینک ها مرتبط یا معتبر نباشند، دقیقا تاثیری عکس دارند.
  • محتوا: همانطور که میدانید، مهمترین و موثر ترین مورد از راهکارهای سئو برای طراحی سایت در کسب و کار، ایجاد محتوای مناسب و بروز است. به یاد داشته باشید که حتی اگر یک سایت بسیار بهینه و عالی دارید، بدون وجود محتوای مناسب، احتمال دیده شدنتان در نتایج جستجو به شدت کاهش میابد و معمولا ممکن نیست.
  • ثبت اطلاعات در گوگل: یکی از امکانات بسیار خوب گوگل که به عنوان یک راهکار عالی در سئو برای طراحی سایت در کسب و کار نیز به شمار میرود، ثبت اطلاعات تماس و مکان در گوگل می باشد. در این صورت، به طور مثال اگر یک شرکت طراحی سایت دارید، درصورتی که کلمه “شرکت طراحی سایت” جستجو شود، عنوان شرکت شما توسط گوگل به کاربر معرفی میشود و محل شرکت نیز بر روی نقشه نشان داده میشود.

راه کارهای فراوانی به منظور بهبود سئو برای طراحی وب سایت در کسب و کار وجود دارد، اما موارد گفته شده از تاثیرگذارترین موارد در این حوزه می باشند.

متن قبل: راهکارهای انتخاب کارشناس طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: