مشکلات سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

همنطور که پیش از این گفتیم، یکی از مشکلات سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت ایجاد احساس امنیت در کاربران است. در صورتی که وب سایت فروش آنلاین شما امن به نظر نرسد، حتی کاربر به محصولات شما علاقه مند باشد نیز از خرید آنلاین صرفنظر خواهد کرد.

برخی از مشکلات سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت

  • کاربران نگران سرقت هویت هستند و بنابراین ایجاد اعتماد سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت به نفع شما خواهد بود. این بدین معنی است که وب سایت تجارت الکترونیک باید راهی طولانی را برای ایجاد اعتماد در کاربران طی کند. ویژگی های بالقوه نامناسب سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت که باعث ایجاد بی اعتمادی در کاربران وب سایت فروشگاهی می شوند اصلاح خواهد شد.
  • یکی دیگر از مشکلات سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت این است که برای کاربران موبایل بهینه سازی نشده باشد.

بیشتر کاربران وب سایت شما در حال مشاهده صفحه وب از تلفن همراه هستند. اگر سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت برای این کاربران بهینه سازی نشده باشد (طراحی ریسپانسیو نداشته باشد)، احتمال دارد که بسیاری از کاربران تلفن همراه حتی قبل از اینکه مرور از صفحه را آغاز کنند وب سایت را ترک کنند، در اینصورت حتی بارگذاری تصاویر نیز با کندی انجام خواهد شد.

  • باید در نظر داشته باشید که وب سایت های خیلی کند می توانند منجر به ایجاد حس عدم اعتماد در کاربران شوند. بررسی ها نشان داده اند در صورتی که بارگذاری بیش از 5 ثانیه طول بکشد، 41% از کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد.

استفاده بیش از اندازه از تبلیغات و آگهی های بزرگ در صفحه های سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت تنها می تواند باعث دلسردی کاربران از سایت شما شود. این ویژگی به خصوص در دستگاه های تلفن همراه که یک پاپ آپ ساده می توان بیشتر قسمت های صفحه را اشغال کند بیشتر به عنوان یک خصوصیت منفی جلب نظر می کند.

متن قبل: ایجاد سایت تجاری در شرکت طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت حرفه ای""طراحی سایت فروشگاهی""طراحی سایت شرکتی""شرکت طراحی وب سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: